Osijek
NI NA NOVOM ROTORU BEZ POTEŠKOĆA

Radovi na kružnom kod Drinske probijaju rokove zbog zahvata ispod zemlje?
Objavljeno 18. prosinca, 2017.
To je raskrižje pravo malo čvorište različitih podzemnih instalacija

Nema sumnje da će, kada bude sve završeno, niz od triju kružnih tokova u Trpimirovoj ulici, kada se njome od južne obilaznice krene prema središtu Osijeka, biti impresivna prometnica dostojna jednog od najvećih i najrazvijenijih hrvatskih gradova. Tada će se zaboraviti i sve peripetije koje prate radove na ovom potezu.

Pred nama je, naime, pravi početak radova na izgradnji posljednjeg, trećeg, turborotora - onog na križanju Trpimirove s Drinskom i ulaskom na Sjenjak. Investitor tih radova je Grad Osijek, radovi su vrijedni pet milijuna kuna, a Grad se za potrebe osiguranja ovih sredstva i kreditno zadužio. Za izvoditelja radova izabrana je lokalna građevinska tvrtka Osijek-Koteks, koja je s radovima počela i obvezala se završiti ih u roku od 90 radnih (tehničkih) dana.

No, jesu li u gradskoj upravi isforsirali izgradnju ove dionice upravo sada? Razlog za ovakvo pitanje, naime, leži ispod površine zemlje.

To je raskrižje pravo malo čvorište različitih podzemnih instalacija. Primjerice, ondje je veliki Vodovodov objekt za odvodnju, ali i jedan od vitalnih vodoopskrbnih pravaca kojim se vodom opskrbljuje gotovo cijeli istočni dio grada. Pa bi bilo dobro kada se već “kopa” - dakle obavljaju radovi na kružnom toku, da se obavi i rekonstrukcija na toj podzemnoj infrastrukturi. Uostalom to je unatrag dvije-tri godine Vodovod u okviru projekta financiranih EU sredstvima i redovito radio po cijelom gradu.

No, problem je u tome što u najvećoj osječkoj komunalnoj tvrtki za tu namjenu ove godine nisu planirali sredstva! Uostalom, nije riječ o nekakvim minornim zahvatima, to bi, struka će to bolje znati, trebali biti ozbiljniji zahvati za čiju realizaciju treba i nešto više sredstava, ali i vremena. I možda baš ne ovakvo zimsko vrijeme...

Iako je hijerarhijski gledano Grad Osijek pretežiti vlasnik Vodovoda, čini se kako su ozbiljno narušeni odnosi na relaciji između te dvije kuće upravo zbog ovakvog “tajminga”. Iako će u Vodovodu diplomatski odgovoriti kako oni svoje “radove pripremaju i planiraju u dogovoru s Gradom Osijekom”, očito je da netko nije dobro iskoordinirano planove, želje i mogućnosti jednih i drugih.

Vodovod se opet ne smije dovesti u situaciju da godinu ili dvije po završetku kružnog toka objavi kako su na redu zahvati za rekonstrukciji instalacija ispod (još uvijek) novoga kružnog toka.

A s druge strane, nakon što su se radovi na kružnom Trpmirova-Divaltova-Gacka odužili, Grad Osijek si ne smije dopustiti još jednu blamažu - da radovi i na ovom ne budu završeni u najavljenom roku.

Dario KUŠTRO
IPAK - NORMALIZACIJA PROMETA

Za utjehu je sudionicima u prometu kako je otvaranjem rotora Divaltova - Gacka u funkciji i mnogo više alternativnih prilaza Sjenjaku, odnosno Drinskoj ulici (u koju se do daljnjeg ne može iz Trpimirove). Ali to je i na tragu najave iz Gradske uprave kako će se do Božića promet duž Trpimirove normalizirati...

problem

U VODOVODU NISU PLANIRALI RADOVE U OVOJ GODINI

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike