Osijek
VINKO PIPEK IZ ČEPINA NEGODUJE ZBOG POŠTANSKE ADMINISTRACIJE

Paket za Novi Zeland vratili mu iz
Zagreba pa dva puta platio 760 kuna
Objavljeno 12. listopada, 2015.

Iako je računao da će ga paket koji je namjerio slati u Novi Zeland stajati dosta novca, mještanin Čepina Vinko Pipek nije, kaže, ni sanjao da će ga platiti dvostruko, odnosno ostati bez 760 kuna koliko ga je, što zbog vlastite pogreške, ali, smatra, i zbog poštanske administracije, stajao dio procesa slanja.

- Napravio sam specifikaciju proizvoda u paketu i napisao da je ondje i boca orahovca u originalnom pakiranju. Platio sam 760 kuna i paket je potom proceduralno poslan na carinu u Zagreb. Ondje su utvrdili da je dozvoljeno slanje alkohola, ali samo do jačine 22 posto, a ovaj moj orahovac bio je 28-postotni, pa su mi paket vratili. Izvadio sam orahovac i ponovno poslao paket istom procedurom te sam opet platio 760 kuna. Potom sam napisao reklamaciju jer želim povrat novca od prvog slanja paketa u Zagreb. Tjedan dana poslije nazvao sam Odjel za reklamacije Hrvatske pošte u Zagrebu, gdje mi je rečeno da će mi u roku od dva mjeseca odgovoriti je li moja reklamacija prihvaćena ili ne. Pa gdje to ima? - pita se Pipek, dodajući da time procedura nije gotova. Naime, ako je reklamacija prihvaćena, rečeno mu je, mora podnijeti zahtjev za povratom novca, što će, smatra Pipek, dodatno odužiti čekanje na povrat novca. Kako je na specifikaciji naveo da je u paketu alkohol, a u osječkom Poštanskom uredu nije mu rečeno da ga takvog ne može slati, smatra da bi svoj novac trebao dobiti svakako, u razumnom roku.

- Ne platim račun 15. u mjesecu, već sutradan dobijem opomenu, a Pošta će držati moj novac mjesecima. Štoviše, nisam siguran ni hoće li mi uopće ikada biti vraćen - naglasio je Pipek. Ostaje nejasno, naime, zbog čega mu odmah nije rečeno da postoje propisi o postotku alkohola pri slanju alkoholnih pića. Da jest, ne bi se, kaže, našao u ovoj situaciji. M. Mihelić

JO KEMPEN

Sektor korporativnih komunikacija Hrvatskih pošta

Prigovor će biti brzo riješen

Jo Kempen iz Sektora korporativnih komunikacija Hrvatskih pošta kaže kako je zakonski rok za rješavanje prigovora u međunarodnom prometu dva mjeseca.

- To je maksimalan rok s kojim se stranku mora upoznati, no u pravilu se prigovori od strane Hrvatske pošte vrlo brzo rješavaju. Prigovor čitatelja koji ste naveli je u postupku i bit će brzo riješen - stoji u priopćenju koje potpisuje Jo Kempen.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike