Zdravlje

POŽELJNI JELOVNIK
Što jesti na alkalnoj dijeti
Objavljeno 4. veljače, 2013.

Vezani članci

ALKALNI REŽIM PREHRANE HIT MEĐU HOLIVUDSKIM ZVIJEZDAMA

Sretni između 7,35 i 7,45 pH

JOŠ VIJESTI

LJEKOVITO BILJE: OLEA EUROPAEA

Sveto ulje maslinovo

VJEŽBAJTE S NAMA

Pretklon

ČITAONICA

Sve što treba znati o alergijama

U skladu s alkalnom dijetom, alkalne bi namirnice morale zauzimati 70 posto prehrane. To su sljedeće skupine namirnica:

POVRĆE: morske alge, leća, luk, daikon, koraba, pastrnjak, češnjak, endivija, lišće gorušice, đumbir, brokula, krumpir, paprika, gljive, cvjetača, patlidžan, buča, blitva, kelj pupčar, vlasac, korijander, bamija, salata

VOĆE: limun, nektarina, pomikaki, malina, lubenica, mandarinka, grejpfrut, dinja, maslina, malina, mango, kruška, avokado, ananas, jabuka, kupina, trešnja, breskva, papaja, naranča, marelica, banana, borovnica, ribiz, suho grožđe, grožđe, jagoda

ORAŠASTO VOĆE, SJEMENKE I ULJA: sjeme bundeve, mak, kesten, ulje noćurka, sezam, badem, izdanci, ulje avokada, laneno ulje, kokosovo ulje, maslinovo ulje, druge sjemenke

ŽITARICE: zob, kava, quinoa, divlja riža

ZAČINI I OSTALO: soda bikarbona, morska sol, mineralna voda, umeboshi šljive, cimet, melasa, sojin umak, zeleni čaj, rižin sirup, jabučni ocat, čaj od đumbira

MLIJEČNI PROIZVODI: vrhnje, sir i jogurt

NAJČITANIJE IZ RUBRIKE
DanasTjedan danaMjesec dana
Što su vaši prijatelji čitali na Glasu