Osijek
GRADSKI ČELNICI O PRIMJENI RESTRIKTIVNIH MJERA

Osječani na tržnicu mogu
"online", gradom prometuje
14 autobusa na 7 linija
Objavljeno 24. ožujka, 2020.

Video linkom iz Kuhačeve 9 gradski su se čelnici obratili javnosti s novim informacijama o aktualnim izvarednim mjerama vezanim uz usluge gradskih službi i poduzeća. Izložene su upute za kupovinu proizvoda certificiranih proizvođača koji posluju u sklopu Tržnice, te je dodatno pojašnjen način korištenja usluge izvanrednog prijevoza vozilima GPP-a.


„Tržnica je u ponedjeljak objavila popis svojih certificiranih proizvođača poljoprivrednih proizvoda, njih 75, a njihova se imena i kontakt podaci mogu pronaći na internetskoj i Facebook stranici Tržnice www.trznica.hr. Također, na istim internetskim lokacijama smo objavili podatke od tri portala koji prodaju proizvode certificiranih proizvođača Tržnice, to su: www.eceker.hr, www.naruci2go.com, www.ekotrznica.hr. Važno je i za reći da je najbolje za one koji se ne sjećaju točno prezimena onih proizvođača kod kojih su kupovali da odu na internetsku stranicu Tržnice gdje je interaktivna karta na kojoj se prema lokaciji proizvođača mogu pronaći njihovi brojevi telefona“, poručuje direktor Tržnice, Igor Medić.


Više o ukidanju autobusnog i tramvajskog prijevoza, te funkcioniranju izvanrednog prijevoza za djelatnike koji imaju radnu obavezu (policija, zdravstveni radnici, trgovci, djelatnici javnih službi, proizvodna djelatnost) govorio je direktor GPP-a, Mario Šapina


„Od ponedjeljka u Osijeku GPP funkcionira u okviru izvanrednih linija. Ukupno funckionira sedam gradskih linija kojima prometuje 14 vozila. Sve usmjereno kako bi se osigurao prijevoz ljudima koji imaju radnu obavezu da bi mogli nesmetano doći na radno mjesto. Voznim redom koji je na snazi pokrili smo dolaske na posao u jutranjim satim i povratke s posla u poslijepodnevnim, te također organizirali prijevoz za one koji rade noćnu smijenu, prvenstveno za dovoz i odvoz radnika u proizvodnim djelatnostima. Radnici koji imaju radnu obavezu i koriste trenutno prijevoz GPP-a imaju obavezu pridržavati se svih uputa Nacionalnog stožera civilne zaštite. Na ulazu u vozila nalaze se dezinfekcijski uređaji koje je obavezno koristiti. Također, pri ulasku u vozilo putnici moraju i dalje raditi validaciju svoje butre kako bi mogli voditi adekvatnu evidenciju putnika. Putnici moraju imati potvrde od svojih poslodavaca koje su zapravo ispunjen obrazac civilne zaštite. Prodaja mjesečnih butri i dalje će biti dostupna u GPP-ovim prostorijama i na svim prodajnim mjestima Tiska“, rekao je Šapina istakvši kako je GPP poduzeo niz operativnih koraka kako bi svoje poslovanje prilagodio novonastaloj situaciji.


„Sve obavjesti o radu GPP-a mogu se pronaći na internetskim stranicima GPP-a, gdje će se objavljivati i sve novosti. Pratimo razvoj situacije i pridržavat ćemo se svih uputa nacionalnog, županijskog i gradskog stožera civilne zaštite“, zaključio je Šapina.
Napomenuto je i kako poslodavci moraju dostaviti GPP-u popis djelatnika sa radnom obavezom.
Zamjenik gradonačelnika, Boris Piližota, Osječanima je još jednom poručio da ostanu u svojim domovima, te da sve informacije o radu gradskih službi i poduzeća mogu pronaći i na internetskoj stranici Grada Osijeka www.osijek.hr. I.Solar

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike