Regija
USPJEŠNI VINKOVAČKI BREND

LjuLje Vedrane Mišić nose se i na plažu i u parkove
Objavljeno 3. ožujka, 2020.
Ideju je dobila kada je tražila ljuljačku za najmlađu kćer i nije ju našla
VINKOVCI

Antinčanka s vinkovačkom adresom otkad se udala, 35-godišnja Vedrana Mišić, supruga i majka triju djevojčica, utemeljiteljica je brenda LjuLja, proizvodi i plasira na tržište ljuljačke. Vinkovačka LjuLja brand je ljuljački za bebe i djecu i sve one koji se tako osjećaju, podučava vlasnica i dodaje kako iza brenda stoji cijela obitelj koja sudjeluje u svim fazama od izrade do pakiranja jer još uvijek nemaju proizvodni pogon već rade u svom domu.

Ljulja za 100 kilograma
- Ideju sam dobila kada sam tražila ljuljačku za svoju najmlađu kći. Za starije dvije kćerke imali smo drvenu ljuljačku u kojoj se nisu htjele dugo ljuljati iako su ljuljanje voljele. Pomislila sam da im brzo postane neudobna, a ubacivanje raznih jastuka i slično nije bilo praktično i dugotrajno rješenje. Pronašla sam tekstilnu ljuljačku u Americi koja bi s poštarinom do nas bila preskupa, i tada sam odlučila da ću sama izraditi ljuljačku. Bez prethodnog znanja i iskustva u šivanju, upustila sam se u taj projekt, a suprug je bio zadužen za drveni dio, uže i metalne kuke i karike. I tako je nastala prva LjuLja. Lijepa i udobna ljuljačka u kojoj se naša kći voljela ljuljati. Svi koji su ljuljačku vidjeli poticali su me da ju počnem raditi u više komada i prodavati jer su zasigurno vidjeli nešto novo što bi majke željele svojim bebama, a ubrzo su postale najpopularniji dar koji se poklanjao na rođendanima, krštenjima i slično - priča Vedrana o svojim počecima i nastavlja kako su nakon prve ljuljačke, koja je bila namijenjena bebama koje samostalno sjede, izradili model namijenjen malim bebama i iz ležećeg se položaja nagib može mijenjati sve do uspravnog. Kćeri su joj rekle da nije fer što za njih, za njihov uzrast, nije napravila prikladnu ljuljačku.

- Tada je svjetlo dana ugledala udobna ljuljačka za veliku djecu do 100 kilograma nosivosti, s mekim sjedalom od spužve i, isto kao i male ljulje, može biti u raznim bojama i dezenima. Zadnji model izrađen je za sve mame koje prate trendove i za svoje mališane imaju drvene krevet-kućice pa na njih žele objesiti udobnu i zabavnu ljuljačku u kojoj se klinci mogu izležavati i igrati. Od svojih klijeneta znam da bez LjuLje ne idu ni kod bake, a svakako ne na godišnji odmor, u roku od minutu-dvije postave ih na plaži i uživaju u godišnjem odmoru, a zabava nikada ne prestaje jer neki ih nose i u dječje parkove i tako beba uvijek ima svoju ljuljačku gdje god da pođe - pojašnjava vlasnica brenda. Dodaje da trenutno izrađuju 50 - 60 ljuljački mjesečno, ali se nadaju da će se taj broj u bližoj budućnosti bar udvostručiti.

Narudžbe za travanj
Krajem siječnja na Facebook profilu LjuLJa objavili su da na neko vrijeme stopiraju upisivanje narudžbi kako bi se fokusirali na odrađivanje svega što je naručeno te su popunili knjigu narudžbi za ožujak i dio travnja, što se može dovesti u vezu s nadolazećim Uskrsom. Mnoge će bebe tako za Uskrs dobiti na dar ljuljačku u kojoj će bezbrižno uživati, kao i roditelji jer su sigurni da se djeci neće ništa dogoditi.

Vedrana, koja je, osim za proizvodnju, zadužena i za marketing, pojašnjava kako se ljuljačke mogu koristiti u kući i vanjskom prostoru. Svaka od njih isporučuje se s karikama, karabiner-kukama i kukicama koje se mogu "ušarafiti" ili utiplati u drvenu gredu, zid, strop i slično. Može se i prebaciti uže preko grane, šipke i grede i prikvačiti karabiner-kukom za uže.

- Koristimo čvrste pamuke u keper tkanju za ljuljačke i meki pamuk za jastuke i dodatke. Tkanine koje nabavljamo uglavnom su hrvatske proizvodnje, kao i uže za ljuljačke. Naše ljuljačke mogu se naručiti na našim stranicama na društvenim mrežama Facebook i Instagram, a uskoro će se moći kupiti i u našem web-shopu, koji kreće u izradu. S ponosom možemo reći da nam se naši kupci uvijek vraćaju. Volimo pohvale, dakako, ali prihvaćamo i kritike. Uvijek smo tu za sve upite i pomažemo ako zapne oko postavljanja ljuljačke ili kada se netko pita smije li oprati ljuljačku u perilici. Kvalitetu naših proizvoda ne želimo samo zadržati već i poboljšati. Veselimo se novim suradnjama i tome što ćemo usrećiti još puno dječice - zaključuje vedro Vedrana Mišić.
Miroslav Flego
Četiri modela ljuljački - i za izležavanje
- Ljuljačke najčešće kupuju mame, ali ih tetke, kume i bake lagano sustižu. Kupuju ih žene prijateljicama za babinje, krštenje i rođendane. Muškaraca je vrlo malo, mislim da bi mogla nabrojiti na prste koliko ih se javilo za narudžbu, ali svakako sudjeluju u biranju dezena, jer se za definiranje, znam iz iskustva, uvijek pričeka što će tata reći - otkriva kreatorica vinkovačkih ljuljački Vedrana Mišić i nabraja koje sve modele nude mamama, bakama i tetkama.

Baby LjuLja - za bebe od tri mjeseca, podesivi nagib, 25 kilograma nosivosti; LjuLja, od šest mjeseci, kada beba samostalno sjedi, 30 kilograma nosivosti: Big Kids LjuLja, za djecu od tri godine, nosivost 100 kilograma pa je pogodna za više djece odjednom; Lazy LjuLja, ljuljačka za izležavanje, montira se na krevet, nosivost 30 kilograma. Cijene su im od 250 do 300 kuna.
Ljuljačke su i za kuću i za vanjski prostor, tkanine i užad uglavnom su hrvatske proizvodnje
Možda ste propustili...

OBILJEŽENE OBLJETNICE ROĐENJA VELIKANA

Cvijeće pred bistama Kršnjavoga i Bilinskog

DANI FRANKOFONIJE U SŠ MARKA MARULIĆA

Upoznali francuski film, osmislili strip

Najčitanije iz rubrike