Regija
PROMOTIVNI SPOT

‘’Vukovar za sva vremena’’ - grad u jednoj godini
Objavljeno 14. veljače, 2019.
VUKOVAR - Gradonačelnik Vukovara Ivan Penava i direktorica gradske Turističke zajednice Marina Sekulić predstavili su promotivni spot grada pod nazivom ‘’Vukovar za sva vremena“. Spot prati događanja u gradu tijekom jedne godine, pri čemu je uključeno panoramsko snimanje iz zraka dronom, kulturne atrakcije, memorijalna mjesta, rijeke, manifestacije, a snimanju su se rado odzvali pojedinci, Damir Martin, Konjogojska udruga ‘’Potkova’’, Aeroklub Borovo, Mažoretkinje grada Vukovara te su za potrebe ovog projekta sve ustanove i muzeji otvorili vrata.

- Kroz ovaj spot željeli smo upoznati širu javnost s posebnostima i ljepotama Vukovara, a sve na tragu povećanja turističke atraktivnosti. Grad je dao izraditi Strategiju razvoja turizma koju provodi, a rezultati su razvoj turizma, povećavanje broja noćenja i broja postelja za smještaj. Svi koji prate turizam i parametre koji opisuju razvoj turizma u Vukovaru istog su mišljenja - da je turizam u usponu, da se Vukovar na nekoliko bitnih pravaca u tom smjeru razvija. Koncem 2016. i početkom 2017. godine ukazala se potreba izrade ovakvog jednog promotivnog materijala, a s realizacijom se krenulo 2017. Imali smo zadovoljstvo da je na samom spotu radio Dario Matić iz Vukovara, jedan složen projekt koji je trajao duže od godinu dana, kako bi se dobila sva godišnja doba, pokrile sve manifestacije u Vukovaru. Ovaj spot ćemo preko gradske Turističke zajednice puštati na sajmovima na kojima redovito sudjelujemo. Vrijednost promotivnog spota bila je 125.000 kuna, od čega je 20.000 kuna sufinancirala Hrvatska turistička zajednica, s ostalo je financirano iz proračuna grada Vukovara - rekao je Ivan Penava.

Prema riječima Marine Sekulić, promotivni spot napravljen je u dvije varijante - jedna od tri minute, a druga od osam minuta, gdje su uključeni subjekti koji nisu vezani uz turizam, kao što su gospodarska zona i tvrtke.

- Vukovar bilježi prošle godine porast dolazaka i noćenja za četiri posto te je imao rekordan broj uplovljavnja turističkih brodova, čak 231, a ove je godine najavljeno pristajanje 240 kruzera - rekla je Sekulić.

Spot će se dostaviti Hrvatskoj turističkoj zajednici, koja će ga distribuirati preko svojih kanala kojima promovira kontinentalni dio Hrvatske. M. Kokaj
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

UDRUGA KOJA ŠIRI ENTUZIJAZAM I POMAŽE ZAJEDNICI

“Avantura” - dokaz da mladi mogu dobro živjeti u selu

2

U NEDJELJU EURO I IZBORI ZA VMO

Na izborima za VMO u Đakovu čak 38 lista

3

KOMUNALNO PRISTANIŠTE

Otvorena Marina sa 140
vezova za čamce i brodice