Regija
ERASMUS+

Vinkovčani u Poljskoj
Objavljeno 2. svibnja, 2018.

VINKOVCI - OŠ Antuna Gustava Matoša prvi put je uključena u Erasmus+ projekt koji je dio Erasmus+ programa Ključne aktivnosti 2 (suradnja među školama za inovacije i razmjenu dobre prakse). Škola Ceip Reino de Mucria iz Španjolske bila je domaćin drugog projektnog sastanka na kojem su sudjelovali učenici i učitelji iz Poljske, Grčke, Španjolske i Hrvatske. Aktivnosti učenja, poučavanja i implementacije sadržaja trajale su od 4. do 10. ožujka.

Škola glavne koordinatorice Szkoła Podstawowa nr 1 im. Armii Krajowej ugostila je u Gostyninu (Poljska) učenike i učitelje iz partnerskih škola u projektu. Aktivnosti učenja, poučavanja i implementacije sadržaja trajale su od 22. do 28. travnja. Vinkovačku školu u Poljskoj predstavljali su učenici petog razreda Karlo Bosančić, Matea Gradečak, Nora Knežević i Jan Varvodić. U pratnji učenika bili su koordinatori Ivana Grgljanić i Dario Dragun, ravnatelj škole, učitelj Ivan Jukić te učiteljice Ksenija Jurišić, Sanja Lončar i Lidija Miklošević.

- Ovakva vrsta sastanaka namijenjena je predstavljanju ostvarenih projektnih aktivnosti, boljem upoznavanju partnerske škole te usvajanju kulturoloških sadržaja. Sudionici iz naše škole na ovom su sastanku izložili fotografije o tijeku ostvarivanja projektnih aktivnosti u svojim školama i posjete Španjolskoj. Na Twinspaceu su objavljeni hobiji učenika. Učenici su sudjelovali na British Song Festivalu i osvojili prvo i treće mjesto, a učenica Matea Gradečak predstavila je svoj hobi, sviranje violine. Druga značajna aktivnost bila je Mini theatre plays u kojoj su učenici pokazali znanje engleskog jezika dramatizacijom igrokaza New teachers, new subjects, svoje komunikacijske kompetencije i dobar scenski nastup. Logo naše učenice Nore Knežević izabran je za zaštitni logo našeg projekta, a sudionici su imali čast poslušati kako je realizirala svoju ideju - rekla je Ivana Grgljanić.

U aktivnostima učenja/podučavanja/osposobljavanja učenici škole sudjelovali su na satima informatike – programiranje (Hour of code), kodiranje bez računala (uz uporabu Playmata), satima engleskog jezika – interaktivni programi u podučavanju jezika u 5. razredu, igre kao alat u učenju engleskog jezika u 1. razredu.

- Aplikacijama za učenje EJ sustavno su razvijali sve četiri vještine – čitanje, pisanje, slušanje i govorenje. Za učitelje je bilo korisno predavanje How to keep children concentrated in an English lesson, koje je održala metodičarka Anna Lesinska – Gazicka. Učenici su sudjelovali u igri temeljenoj na lokaciji – naš grad je zanimljiv, priredbi i ples u školi i predstavi u gradskom kazalištu. Upoznali smo hobi Tadeusza Biniewicza, kipara i slikara iz Gostynina i posjetili ga u njegovom ateljeu. Posjetili smo i gradonačelnika Gostynina, koji nas je upoznao s povijesti grada i aktualnim projektima. Na rastanku je uručio učenicima i učiteljima suvenir za uspomenu. Učenici su razgledavali Torun i Varšavu i tako nastavili ostvarivati dijelove programa iz tematskoga područja Osobni identitet, kulturni identiteti i međukulturni dijalog (Međukulturna dimenzija GOO) - rekla je Grgljanić.M.Kokaj

Možda ste propustili...

U ŠUMANOVCE PRISTIŽE SVE VIŠE HODOČASNIKA

Dan poljodjelaca, obiteljski dan, uz molitvu i druženje

“ANTUN HORVAT” NA NATJECANJU WORLDSKILLS CROATIA 2024.

SSŠ domaćin u disciplini Pekarstvo

Najčitanije iz rubrike