Osijek
NOVI OSJEČKI PODUZETNIČKI ISKORAK

Nakon audioporuka, sad i vizualne u vozilima GPP-a
Objavljeno 2. ožujka, 2017.

Korisnici tramvaja - za sada samo u jednom (onom oblijepljenom reklamom svjetski poznatog bezalkoholnog napitka), no odskora u svima - imaju priliku upoznati se s novim sadržajem. Naime, postavljen je monitor za emitiranje videoreklama.

Nastavak je to projekta dvaju Osječanina Ante Pandžića i Davora Ojvana, okupljenih oko projekta a potom i tvrtke “This Time”. Pisali smo o njima - osmislili su sustav za emitiranje reklama u autobusima i tramvajima, ali u točno određeno vrijeme, na točno određenom mjestu i za točno određenu klijentelu. Taj geolokacijski sustav (pro)funkcionirao je na razini audioporuka, no Pandžić i Ojvan poslušali su glas tržišta i otišli korak dalje – postavili su videozaslone u putnički prostor.

- Otvaramo oglašivačima nove mogućnosti interakcije s ciljanim tržištima, a putnicima činimo vožnju vizualno atraktivnijom. Osim reklama na monitorima This Time moći će vidjeti i razne servisne informacije i pratiti aktualne novosti - kaže Pandžić. Da ne bi bilo zabune, ovdje nije riječ samo o monitoru nego i o kompletnom proizvodu, dakle uz monitor je komporirana računalna jedinica, tako da se oglasi postavljaju i skidaju isključivo preko interneta. Vizualno podsjeća na veliki mobitel, koji osječki dvojac nastavno pokušava plasirati na tržište. Sustav je to koji može biti interesantan u svim sredinama u kojima funkcionira javni prijevoz.

- Uz razvoj platforme i jačanje tima, aktivni smo u razgovorima s investitorima. Osim kapitala koji nam je potreban za širenje na druge gradove, od potencijalnog investitora očekujemo i know-how, kontakte i mentorstvo. Želja nam je nakon Hrvatske s ovim proizvodom izići u inozemstvo, gdje vidimo ogroman potencijal za rast - dodaje Ojvan, glavni “krivac” za razvoj tehničkog dijela priče.

I ovaj vizualni sustav ima karakteristike geolokacijske funkcionalosti. To znači da platforma preko GPS modula prepoznaje trenutnu lokaciju vozila i sukladno sa željom oglašivača emitira reklamu upravo na željenoj lokaciji. I na toj osnovi Pandžić i Ojvan grade planove za svoj, za sada jedinstveni, projekt. D. Kuštro

PREPOZNALI INICIJATIVU

Dečki su zahvalni na pruženoj ruci i prilici koju im je za oživotvorenje ideje dao osječki GPP. Istina, također na komercijalnoj bazi. Ipak, Mario Šapina, direktor GPP-a, ali i gradonačelnik Ivan Vrkić i na ovaj su način podržali (još jednu) osječku poduzetničku inicijativu.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike