Osijek
OSJEČKI BREND USKORO OPET NA POLICAMA

Nakon 20 godina
vraća se Kalodont
Objavljeno 12. studenog, 2012.
Novi će se proizvod pojaviti u više od deset različitih okusa

Vezani članci

U BELOMANASTIRSKIM SAMOPOSLUŽIVANJIMA VIŠE KRAĐA NEGO U MALIM PRODAVAONICAMA

Baranjci kradu paštete i kalodonte!

Još i danas mnogi hrvatski građani srednjeg, a posebno oni starijeg naraštaja kupujući pastu za zube zatraže - kalodont.

To će učiniti iako se proizvod pod tim imenom ne proizvodi i na trgovačkim policama ne nalazi još od 1992. godine, dakle punih 20 godina. Riječ je o proizvodu osječke Saponije koji je nekad bio sinonim za sve paste za zube koje su kasnije stigle na tadašnje jugoslavensko tržište, što je još jedino uspjela mineralna voda Radenska. Proizvod je to nastao davne 1922. godine u Saponijinoj preteči, tvornici Schiht, koja je kasnije potrošače razveselila još brojnim drugim proizvodima za pranje rublja i posuđa, održavanje higijene raznih uređaja i prostorija i tako redom.

Paste za zube Kalodont već za tjedan dana ponovno će stići do potrošača. Saponia je, naime, prema riječima predsjednika njezine uprave Damira Skendera, odlučila, i za to provela sve potrebne aktivnosti, napustiti postojeći brend zubnih pasta Zirodent i vratiti se svome starom brendu Kalodont. Pritom ističe da vraćanjem brenda Kalodont očekuju veliki tržištni uspjeh kako na domaćem, tako i svojim izvoznim tržištima, upravo onakav kakav su postigli i njezini drugi redizajnirani, ali i novi proizvodi koje je izradio tvrtkin razvojni institut.

Novi će se proizvod pojaviti u više od deset različitih okusa i biti namijenjen svim naraštajima potrošača. Proizvod sadrži sitne granule koje učinkovito čiste i najteže dostupna mjesta u usnoj šupljini te problematična mjesta uz desni. Dodatak floura osigurava uspješnu zaštitu od karijesa, a cool-mint aroma pruža potpuno novi osjećaj svježine. Za veliku promociju novog proizvoda osiguran je jak marketing koji kreće već uskoro. Na posebno uređenim policama u trgovinama u prvo vrijeme prodavat će se po promotivnim, a kasnije, prema Skenderovim riječima, vrlo povoljnim cijenama prilagođenim životnom standardu potrošača.

U idućoj godini Saponia planira značajna ulaganja u pogon za proizvodnju toaletnih sapuna te unapređivanje postojećih i ulazak u nove brendove tih proizvoda. Za te namjene, kao i kupnju dodatnog stroja za proizvodnju većih boca od polipropilena potrebnih za akcijska pakiranja tekućih deterdženata, planira uložiti dva milijuna eura.

Nikola VUKADINOVIĆ
Rekordan prihod od prodaje

Rast na domaćem tržištu iznosi čak 18 posto i on je u velikoj mjeri rezultat uspješne turističke sezone, dok je on u izvozu dosegnuo 2 posto, a razlog čega je stagnacija prodaje u Srbiji zbog nepovoljnog kretanja tečaja jugoslavenskog dinara prema euru. Damir Skender, predsjednik Uprave Saponije, očekuje da će takav trend biti zadržan sve do kraja godine, u kojoj će Saponija ostvariti rekordan prihod od prodaje - od 630 do 640 milijuna kuna. Posebno je ohrabrujući podatak da je Saponia u recesijskom razdoblju od 2009. do 2012. godine ostvarila više od 25-postotni rast, dok je ukupna deterdžentska branša pritom imala pad prodaje.

10. HRVATSKI DANI KVALITETE
Saponia – dobitnik povelje za poticanje i primjenu kvalitete

U povodu obilježavanja Svjetskog dana kvalitete i 10. Hrvatskog dana kvalitete, Hrvatsko društvo za kvalitetu dodijelilo je povelje za promicanje i primjenu kvalitete u hrvatskom gospodarstvu za 2012. godinu. Ovogodišnji laureat u kategoriji gospodarskih subjekata je Saponia d.d. Osijek. Saponia je vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sredstava za pranje, čišćenje i osobnu higijenu. Zahvaljujući stabilnoj poslovnoj politici ta je tvrtka za prvih deset mjeseci ove godine zabilježila rast prihoda od prodaje za čak 10,7 posto u odnosu prema prošloj godini, potvrđujući se kao tvrtka koja se spremno suočava s izazovima tržišta. Uz uspostavljene i certificirane sustave upravljanja kvalitetom i okolišem, Saponia je u cijelosti zadovoljila i ostale kriterije za dodjelu povelje koji su uključivali pozitivan trend rasta, širenje poslovanja, razvoj novih proizvoda, kao i orijentaciju prema poslovnoj izvrsnosti. Povelju je u ime Saponije primio direktor unapređenja poslovnih procesa Gordan Glavaš.

2

milijuna eura Saponija ulaže u brendiranje i kupnju stroja za proizvodnju boca potrebnih za akcijska pakiranja tekućih deterdženata

Prvo će se prodavati po promotivnim, a kasnije po cijenama prilagođenim životnom standardu

Možda ste propustili...

PROLJETNI BUVLJAK ZA ŽIVOTINJE

Sve donacije, ma kako malene bile, puno znače

INFO DAN EU PROJEKATA FAKULTETA ZA DENTALNU MEDICINU I ZDRAVSTVO

Projekti vrijedni 5 milijuna eura

UOČI 1. SVIBNJA, DANA INDUSTRIJSKE ČETVRTI

Tribina o dvorcu, boćanje, izložba

Najčitanije iz rubrike