Autoglas
VODEĆA POZICIJA U GLOBALNOM SEGMENTU LUKSUZNIH VOZILA

Iza BMW-a je rekordna 2021. godina
Objavljeno 11. siječnja, 2022.
Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW prodao je lani rekordna 2,2 milijuna automobila svog glavnog istoimenog brenda. "To znači da smo s brendom BMW na vodećoj poziciji u globalnom segmentu luksuznih vozila, i to s velikom prednošću", rekao je direktor prodaje Pieter Nota. Rekordna prodaja ostvarena je unatoč nestašici poluvodiča, koja je pogodila automobilski sektor diljem svijeta. Njemačka tvrtka također prodaje automobile brendova Rolls-Royce i Mini. Snažan pokretač rasta bila je prodaja potpuno električnih automobila, njih više od 100 tisuća, čime je tvrtka ostvarila zacrtani cilj u tom rastućem segmentu. Devetomjesečni rezultati poslovanja BMW-a također su pokazali rekordne brojke – 1,932 milijuna prodanih automobila, prihod od 82,8 milijardi eura i dobit prije oporezivanja od 13,2 milijarde eura. Šef prodaje izrazio je optimizam i oko poslovanja u novoj godini. "Očekujemo daljnji profitabilan rast u 2022. godini." H