Autoglas
CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala
Objavljeno 23. travnja, 2024.
Mazda CX-80 duža je, viša i ima znatno duži međuosovinski razmak od CX-60. Pretprodaja starta u svibnju, prodaja u rujnu
Nakon lansiranja CX-60 Mazda CX-80 drugi je od dva nova modela za Europu iz skupine velikih proizvoda tvrtke. To je najprostraniji automobil u Mazdinoj europskoj liniji. Dizajneri su se usredotočili na eleganciju i čistoću minimalističke japanske estetike, koja uklanja sve nepotrebne elemente.

Uz duljinu od gotovo pet metara i s međuosovinskim razmakom većim od tri metra, Mazda CX-80 duža je, viša i ima znatno duži međuosovinski razmak od CX-60. U kombinaciji s dva sklopiva ravna sjedala u trećem redu, CX-80 bit će dostupna s izborom od tri konfiguracije drugog reda, uključujući opciju s dva odvojena sjedala u kombinaciji sa središnjom konzolom ili prolazom do trećeg reda.

Mazda CX-80 ima tehnologiju prikladnu za vodeći Mazdin europski model i uključuje tri nove značajke: novu glasovnu kontrolu Alexa u automobilu, novi hibridni navigacijski sustav koji kombinira prednosti offline i online usluga, i novi Trailer Hitch View koji se koristi središnjim zaslonom i naprednom grafikom za pomoć pri pozicioniranju vozila u odnosu prema prikolici.

Dva pogona


Mazda CX-80 nudi već u predstavljanju izbor između dva pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinira četverocilindrični benzinski motor i električni motor, koji nudi privlačne performanse s izvrsnim ekološkim karakteristikama; i visoko učinkovit e-Skyactiv D, redni šestocilindrični dizelski agregat s Mazdinim blagim hibridnim sustavom M Hybrid Boost 48V, koji omogućuje izvanredne performanse glede emisija i uštede goriva unutar svog segmenta.

Pogon e-Skyactiv PHEV ima ukupnu snagu sustava od 327 KS/241 kW i 500 Nm okretnog momenta. Ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi, ima najveću brzinu od 195 km/h i nudi 60 km vožnje isključivo na električni pogon. Nudeći izvanredne ekološke karakteristike, omogućuje WLTP prosječnu potrošnju goriva od 1,6 l/100 km i emisiju CO2 od samo 36 g/km. e-Skyactiv D razvija 254 KS, ubrzava od 0-100 km/h za 8,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h. Prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u iznosi 5,7-5,8 l/100 km, a emisija CO2 148-151 g/km.

Sigurnost


Oba su agregata povezana s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i Mazdinim sustavom pogona na sve kotače i-Activ. Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) također nudi izbor četiri načina vožnje (plus EV način za PHEV) kao što je već predstavljeno u Mazdi CX-60.

Nove sigurnosne značajke koje su debitirale u modelu CX-80 uključuju Cruising & Traffic Support (CTS) s novom funkcijom Unresponsive Driver Support, Smart Brake Support (SBS) s novom funkcijom ublažavanja čeonog sudara i Emergency Lane Keeping (ELK) s novim sustavom pomoći za izbjegavanje head-on prometa. Pretprodaja za potpuno novu Mazdu CX-80 započet će u svibnju, a automobil će biti u prodaji u prodajnim salonima od jeseni ove godine.

Milan Bugarić
STABILNO DRŽANJE
Platforma CX-80 ima prednji ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i stražnji multilink ovjes kako bi se osigurala visoka razina udobnosti, stabilno držanje i neometena kontrola karoserije auta. Stražnji pogon sa sustavom pogona na sve kotače kombinira stabilnost i trakciju AWD-a s neutralnim karakteristikama u zavojima pogona na stražnje kotače. CX-80 također ima kapacitet vuče od 2500 kg. Sveobuhvatni raspon naprednih i-Activsense sustava za pomoć u vožnji cilja na Euro NCAP ocjenu od pet zvjezdica za sigurnost.