Autoglas
NOVI, SAMOPUNJIVI, HIBRID

Lexus UX 300H: Veća izlazna snaga i brže ubrzanje hibrida
Objavljeno 16. travnja, 2024.
Stražnji električni motor za sustav pogona na sve kotače e-Four sada je 5,6 puta snažniji. U Hrvatsku stiže ove jeseni
Urbani crossover Lexus UX donijet će vrijednu dogradnju pogonskog sklopa i druga poboljšanja. UX je dostupan kao samopunjivi hibridni model i baterijski električni model. Proizvodi veću ukupnu snagu, 146 kW (199 KS), što je povećanje od 8 % u odnosu prema UX 250h sa 135 kW (184 KS). Taj dobitak omogućen je hibridnim sustavom pete generacije koji zamjenjuje prethodnu nikal-metal-hidridnu bateriju od 180 ćelija i 216 volta učinkovitijom litij-ionskom baterijom od 222 volta sa 60 ćelija.

Ubrzanje 0 - 100 km/h u modelu s prednjim pogonom skraćeno je s 8,5 na 8,1 sekundu, a u modelu s pogonom na sve kotače s 8,7 na 7,9 sekundi. Potrošnja goriva također je poboljšana, zahvaljujući učinkovitijem pogonskom sklopu i smanjenju težine, na 5,0 – 5,2 l/100 km za model s prednjim pogonom i na 5,3 – 5,7 l/100 km za model s pogonom na sve kotače.

Brže ubrzanje


Samopunjivi hibridni UX 250h zamijenjen je novim UX 300h. Poput UX 250h, UX 300h ima 2-litreni četverocilindrični motor povezan s dva električna motora - ali stražnji električni motor za novi model sa sustavom pogona na sve kotače e-Four 5,6 puta je snažniji od svoga prethodnika. Umjesto indukcijskog motora od 5,3 kW (7 KS) modela UX 250h sada postoji motor s trajnim magnetom od 30 kW (41 KS). To izoštrava odaziv na gas i čini automobil još ugodnijim za vožnju.


Brže ubrzanje dopunjeno je u modelu UX 300h s pogonom na sve kotače staloženijom dinamikom vožnje. Naginjanje karoserije bolje je prigušeno tijekom oštrih zavoja; držanje automobila još je stabilnije pri snažnom kočenju; a kada je kolnik s jedne strane skliskiji nego s druge, automobil može jače ubrzati, snažno kočiti i naglo skrenuti s većom upravljivošću. Ta su poboljšanja postignuta finim podešavanjem kontrole dinamičke raspodjele težine sustava e-Four, koja kontinuirano provjerava okruženje u vožnji kako bi se optimizirala raspodjela okretnog momenta sprijeda i straga.

Veći domet


U kokpitu novi 12,3-inčni potpuno digitalni višeinformacijski zaslon sada je opcijski dostupan. Taj digitalni kokpit može se prilagoditi izgledom, osjetljivošću i vrstom danih informacija, stvarajući besprijekorno i intuitivno korisničko iskustvo za pristup informacijama, zabavi i povezivosti. Njegov se izgled mijenja u skladu s odabranim načinom vožnje, a može se prilagoditi osobnim preferencijama vozača. Multimedijski zaslon od 8-inča osjetljiv na dodir također je ažuriran.


UX 300e s prednjim pogonom i dalje ima litij-ionsku bateriju od 72,8 kWh. U novom modelu vrijeme punjenja istosmjernom strujom od 0 % do 80 % znatno je skraćeno, s 80 na 60 minuta. Opsežne dogradnje napravljene su na UX 300e u proljeće 2023., kada je njegov domet povećan za više od 40 % na 450 km, a kokpit opremljen novim multimedijskim sustavom s većom funkcionalnošću i većim zaslonima osjetljivim na dodir od 8 i 12,3 inča. Novi Lexus UX u Hrvatsku dolazi ove jeseni.

Milan Bugarić
SIGURNOSNI SUSTAVI
Još dvije značajke dodane su najnovijoj iteraciji Lexusova sigurnosnog sustava +. Proactive Driving Assist koristi se prednjom kamerom za uočavanje opasnosti pri nižim brzinama u gradu, kao što su pješaci koji će prijeći cestu ili hodaju uz njezin rub, parkirani automobili i biciklisti. Automatska stražnja bljeskajuća svjetla za opasnost rade velikom brzinom ako postoji opasnost od sudara s vozilom iza. Safe Exit Assist pomaže u sprječavanju sudara između vozila koja se približavaju sa stražnje strane kada su vrata otvorena.

8

posto veća je snaga, sada je ukupno 199 konjskih snaga

60

minuta sada treba za punjenje baterije do 80 posto

UX je dostupan kao samopunjivi hibridni model i baterijski električni model

Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u