Autoglas
NASTAVAK TRADICIJE

Peugeot Landtrek: Povratak pickupa koji je osvojio Afriku
Objavljeno 16. studenog, 2021.
Novi Landtrek je pouzdan, robustan i jednostavno ga je održavati i popravljati

Dok su s ove strane Mediterana nepoznati i egzotični, Peugeotovi dostavnjaci iz 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća, 404 i 504 pickup, i dalje voze cestama Afrike i Bliskog istoka. Landtrek ima zadatak nastaviti tradiciju svojih prethodnika. Novo izdanje globalnog pickupa s lavom na nosu kreće u prodaju u Južnoafričkoj Republici. To je peta zemlja koja je nakon Maroka, Tunisa, Gane i Senegala lansirala ovaj pickup.



Dostupan je s dvostrukom kabinom, dizelskim motorom od 150 KS, 6-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom 2WD ili 4WD. Prilikom dizajniranja posebna je pozornost posvećena pouzdanosti, robusnosti i jednostavnosti održavanja i popravaka, što je među glavnim očekivanjima kupaca te vrste vozila. Može povući do tri tone i ima vrlo pristupačan teretni prostor. Putnički prostor je prostran i udoban, s izdašnim prostorom za ramena.

Za lakši ukrcaj tu je čak sedam ručki, a uz raskošni prostor za vozača i suvozača, posebna pozornost posvećena je mjestu za tri putnika straga, s naslonima nagnutima do 23° za još veću udobnost. Nudi naprednu povezanost, automatsku dvozonsku klimatizaciju, 10-inčni dodirni HD zaslon kompatibilan s Apple CarPlay/Android Auto i tvrdim diskom od 10 GB. Sigurnost je zajamčena sa šest zračnih jastuka, i elektroničkim programom stabilnosti koji uključuje kontrolu spuštanja nizbrdo, pomoć pri kretanju uzbrdo i kontrolu stabilnosti prikolice.

Također na tom top-modelu terenska kamera u suvozačevom retrovizoru i panoramski pogled od 360° podržavaju vozača pri svladavanju prepreka ili uskih prolaza, uz dodatnu pomoć prednjih senzora za prepreke. Odmah je na raspolaganju i kompletan asortiman prilagođene dodatne opreme, ukupno će biti dostupno više od 28 namjenskih dodataka.

Prototipovi su prešli više od dva milijuna testnih kilometara, na svim terenima i u svim uvjetima, posebno na afričkim cestama, a 1,9-litreni turbodizel s VGT turbom povezan je sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem i razvija 110 kW. S izdašnim okretnim momentom od 350 Nm prilagođava se terenima i uvjetima vožnje. Razmak od tla od 235 mm na modelima 4X2 i 4X4 omogućava bezbrižan silazak s asfalta.



Milan Bugarić
PRILAZNI KUT OD 29 STUPNJEVA
Za verzije Peugeot Landtrek 4×4, stražnji diferencijal opremljen je mehaničkom blokadom. Borg-Warner prijenosna kutija omogućuje jednostavan prijenos između 2-high, 4-high i 4-low moda jednostavnim okretanjem prekidača. Prilazni kut Landtreka iznosi 29 stupnjeva, kut odlaska 27 stupnjeva, pregib 25 stupnjeva, uz maksimalnu dubinu vode od 600 milimetara.