Autoglas
NASTAVAK TRADICIJE

Peugeot Landtrek: Povratak pickupa koji je osvojio Afriku
Objavljeno 16. studenog, 2021.
Novi Landtrek je pouzdan, robustan i jednostavno ga je održavati i popravljati

Dok su s ove strane Mediterana nepoznati i egzotični, Peugeotovi dostavnjaci iz 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća, 404 i 504 pickup, i dalje voze cestama Afrike i Bliskog istoka. Landtrek ima zadatak nastaviti tradiciju svojih prethodnika. Novo izdanje globalnog pickupa s lavom na nosu kreće u prodaju u Južnoafričkoj Republici. To je peta zemlja koja je nakon Maroka, Tunisa, Gane i Senegala lansirala ovaj pickup.



Dostupan je s dvostrukom kabinom, dizelskim motorom od 150 KS, 6-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom 2WD ili 4WD. Prilikom dizajniranja posebna je pozornost posvećena pouzdanosti, robusnosti i jednostavnosti održavanja i popravaka, što je među glavnim očekivanjima kupaca te vrste vozila. Može povući do tri tone i ima vrlo pristupačan teretni prostor. Putnički prostor je prostran i udoban, s izdašnim prostorom za ramena.

Za lakši ukrcaj tu je čak sedam ručki, a uz raskošni prostor za vozača i suvozača, posebna pozornost posvećena je mjestu za tri putnika straga, s naslonima nagnutima do 23° za još veću udobnost. Nudi naprednu povezanost, automatsku dvozonsku klimatizaciju, 10-inčni dodirni HD zaslon kompatibilan s Apple CarPlay/Android Auto i tvrdim diskom od 10 GB. Sigurnost je zajamčena sa šest zračnih jastuka, i elektroničkim programom stabilnosti koji uključuje kontrolu spuštanja nizbrdo, pomoć pri kretanju uzbrdo i kontrolu stabilnosti prikolice.

Također na tom top-modelu terenska kamera u suvozačevom retrovizoru i panoramski pogled od 360° podržavaju vozača pri svladavanju prepreka ili uskih prolaza, uz dodatnu pomoć prednjih senzora za prepreke. Odmah je na raspolaganju i kompletan asortiman prilagođene dodatne opreme, ukupno će biti dostupno više od 28 namjenskih dodataka.

Prototipovi su prešli više od dva milijuna testnih kilometara, na svim terenima i u svim uvjetima, posebno na afričkim cestama, a 1,9-litreni turbodizel s VGT turbom povezan je sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem i razvija 110 kW. S izdašnim okretnim momentom od 350 Nm prilagođava se terenima i uvjetima vožnje. Razmak od tla od 235 mm na modelima 4X2 i 4X4 omogućava bezbrižan silazak s asfalta.



Milan Bugarić
PRILAZNI KUT OD 29 STUPNJEVA
Za verzije Peugeot Landtrek 4×4, stražnji diferencijal opremljen je mehaničkom blokadom. Borg-Warner prijenosna kutija omogućuje jednostavan prijenos između 2-high, 4-high i 4-low moda jednostavnim okretanjem prekidača. Prilazni kut Landtreka iznosi 29 stupnjeva, kut odlaska 27 stupnjeva, pregib 25 stupnjeva, uz maksimalnu dubinu vode od 600 milimetara.

Možda ste propustili...

SUZUKI ZA POVOLJAN IZNOS NUDI PUNO

S-Cross GLX Hybrid je ozbiljnija priča

KUPCIMA U EUROPI U PRVIH ŠEST MJESECI ISPORUČILA 116.307 VOZILA NA STRUJU

VW grupacija pobijedila Teslu

Najčitanije iz rubrike