Autoglas
ČEKA SE NA SASTANAK U STUDENOME

Priča s Rimcem “pije vodu”, VW preispituje budućnost Bugattija
Objavljeno 6. listopada, 2020.

Volkswagen ipak preispituje budućnost Lamborghinija, Bugattija i Ducatija kako bi svoje poslovanje postavio na ekonomičnije osnove pri prelasku na masovnu proizvodnju električnih automobila, rekli su izvršni direktori Volkswagena. Razmotrit će strategiju na sastanku u studenome te rade na novom „popisu obveza“ koje će kompaniji pomoći da više nego udvostruči svoju vrijednost, na 200 milijardi eura.

Rezultat svega moglo bi biti tehnološko partnerstvo za sportske automobile s visokim performansama i za brendove supermotora, restrukturiranje ili nešto drugo, uključujući uvrštenje u burzovnu kotaciju i prodaju, rekla su dva direktora koja su željela ostati anonimna. Sredinom rujna specijalizirani britanski časopis Car Magazine izvijestio je da će Bugatti preuzeti Rimac Automobili, a Volkswagen će navodno zauzvrat dobiti veći udjel u hrvatskoj tvrtki.

Volkswagen više ne želi trošiti novac i radnu snagu na Bugatti, koje namjerava preusmjeriti u opsežan program ulaganja u elektrifikaciju, digitalizaciju i autonomnu vožnju, napisao je tada Car Magazine, dodavši da su VW-ovi izvršni direktori odobrili prodaju početkom rujna. U Rimac Automobilima kazali su tada da ne mogu komentirati špekulacije, a izvješće nisu željeli komentirati ni u Bugattiju ni u Volkswagenu.

Izvršni direktori VW-a, u čijem su vlasništvu i brendovi Audi, Škoda, Porsche i Seat, kazali su da u kompaniji razmatraju imaju li resursa za razvoj električnih platformi za manje brendove, jer trenutno ulažu milijarde u izmjene standardnih modela.

Izvršni direktor Herbert Diess pokušava pronaći način da oslobodi novac za financiranje prelaska na električne modele nakon što su mu moćni sindikalni vođe blokirali pokušaj smanjenja troškova u matičnoj Njemačkoj.

Diess nije želio pojedinačno komentirati brendove visokih performansi, ali je priznao da se VW mora iz temelja promijeniti kako bi se pripremio za eru električnih i autonomnih automobila. „Brendove treba mjeriti novim zahtjevima. Elektrifikacijom, dosegom, digitalizacijom i kapacitetima za umrežavanje. Otvorio se novi manevarski prostor“, rekao je Diess.Hina

Volkswagen želi novac preusmjeriti u program elektrifikacije, digitalizacije i autonomne vožnje