Autoglas
KRIZA TRAJE

BMW s 25 posto manje prodanih auta nego 2019.
Objavljeno 14. srpnja, 2020.
Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestio je prošlog tjedna da mu je zbog koronakrize prodaja u drugom tromjesečju pala za četvrtinu izdvajajući azijsko tržište kao jedinu svijetlu točku. Prodaja vozila brenda BMW u drugom je kvartalu smanjena za 25,3 posto u odnosu prema istom razdoblju lani, na 485.701 vozilo, pokazuje najnovije izvješće.

Kriza izazvana epidemijom koronavirusa posebno je jako pogodila Europu i obje Amerike, dok je svijetla točka azijsko tržište koje pokazuje naznake oporavka. Daleko najviše pala je prodaja u Europi, za čak 45,6 posto, uz prodanih 151.869 vozila. Slijede obje Amerike s 41,1-postotnim padom i prodanih 70.311 vozila. Na području Azije prodaja se, pak, stabilizirala nakon oštrog pada u prvom kvartalu zahvaljujući prije svega Kini gdje je BMW prodao 212.617 automobila, što je povećanje od 17,1 posto u odnosu prema istom razdoblju godinu prije. Azijska regija u cjelini, s ukupno prodana 253.533 vozila, bilježi rast prodaje od 7,5 posto, pokazuje izvješće.

- Uočavamo pozitivna kretanja u Kini gdje je naša prodaja u drugom tromjesečju ponovno porasla u usporedbi s istim razdobljem prošle godine - konstatira Pieter Nota, član Upravnog odbora BMW-a zadužen za klijente, brendove i prodaju. Pokazalo se kako je prodaja porasla nakon okončanja karantene u Wuhanu i drugim gradovima koji su bili pogođeni pandemijom koronavirusa. H
Možda ste propustili...

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X