Magazin
KRATKO I JASNO: DRAŽENKA PLEŠKO

Domaća parfemska industrija sve je jača
Objavljeno 4. srpnja, 2020.
PODUZETNICA, VLASNICA TVRTKE ABECEDA LJEPOTE

Vrijeme korone iznjedrilo je obilje kvalitetnih on-line edukacija za bavljenje različitim aktivnostima u poslovno i privatno vrijeme, koje nam mogu donijeti, osim osobnog zadovoljstva i mogućnosti za pokretanje ili razvoj vlastitog poduzetništva.

Jednu od najtraženijih online edukacija u vrijeme korone osmislila je Draženka Pleško iz Zagreba, Loyalty članica Centra poduzetnica i vlasnica tvrtke Abeceda ljepote:

- Zbog izbjegavanja okupljanja većeg broja ljudi, a u suradnji s Hrvatskom parfemskom kućom, osmislila sam inovativan i kreativan način održavanja škole izrade parfema on-line putem, ali koja se razlikuje od već viđenih i isprobanih edukacija. Stvorili smo u kratkom vremenu od lansiranja edukacija (12. lipnja) cijeli on-line pokret kako bi ljudi koji žele izraditi vlastiti parfem i saznati tajne parfemske industrije imali priliku sudjelovati na našim on-line školama izrade parfema i sami kreirali svoj miris. Cijeli koncept osmišljen je na način da je svaki polaznik na kraju školovanja raspolagao sa svim važnim znanjima o izradi parfema, napose i vlastitoga, ali s relevantnim informacijama kako plasirati vlastiti brend na tržište - pojasnila je poduzetnica Draženka Pleško početak ove inicijative koja je posljednjih dana prerasla u Ljetnu on-line školu izrade parfema.

Uz Draženku Pleško, iskusnu poduzetnicu u području beauty industrije, predavač na on-line edukacijama je Tomislav Vrbanec, glavni parfumer Hrvatske parfemske kuće te vlasnik tvrtke Institute of Perfumery doo Čakovec:

- Naša suradnja počela je kroz učinkovito organiziranu edukaciju još prošle godine, na Festivalu estetike Abeceda ljepote, kada je Hrvatska parfemska kuća bila pokrovitelj Festivala i radili su svoj prvi Master Class uživo na temu izrade parfema. Za Master se tražilo mjesto više, a nakon festivala nastavili su upiti budućih i tadašnjih polaznica, što nam je dalo naslutiti da tržište traži ovakve edukacije. Tada sam i ja kao poduzetnica prvi put predstavila vlastiti parfem Abeceda ljepote, a u cilju promocije i mojih poduzetničkih projekata i sadržaja kojima se bavim. Korona je ubrzala naše projekte u smjeru edukacija koje su se preselile u on-line sferu Škole za izradu parfema.

Danas iz naše on-line škole nastaju novi parfemski brendovi, razvijaju se nove poslovne priče polaznika edukacija, a naša je želja da osnažimo i kroz vlastiti angažman i hrvatsko poduzetništvo u smjeru proizvodnje parfema - ocjenjuje pokretačica Škole izrade parfema Draženka Pleško, koja i sama priznaje da su joj parfemi velika slabost te da ih ima obilje za različite namjene. (CP/DJ)
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

VODENI SVIJET: LJETO BIBLIJSKIH KIŠA

Od Gunje do Zagreba: Poplave ne biraju mjesto ni vrijeme, ljudski nemar je konstanta

2

TEMA TJEDNA - POVIJESNI DOGOVOR: FINANCIRANJE OPORAVKA I RAZVOJA (I)

Europski novac za hrvatski izlazak iz krize

3

ISTARSKO-SLAVONSKE VEZE: KORONA, KULTURA I KOMUNIKACIJA

Priča produženog trajanja čiji je svršetak nedokučiv