Magazin
USUSRET SEZONI EVENATA: GORAN ŠIMIĆ, PODUZETNIK - NJEGOVA PRIČA

Ja sam dijete Slavonije, tamo sam naučio većinu toga što znam i radim
Objavljeno 13. travnja, 2024.
Ostati na svjetlu: Za potpuno efikasni zabavni događaj kvalitetne tehničke usluge su presudan faktor...
Graditi poduzetničku priču ujedno je najizazovniji i najljepši dio poslovanja - upravo zato jer stajanja nema. Ili ideš naprijed ili ideš natrag. Nakon više od desetlječa poduzetničkog staža, Osječanin sa zagrebačkom adresom Goran Šimić i dalje kako kaže - ne staje.

Industrija evenata vrlo je živa posljednjih godina. Nakon pauze u koroni, tržište se promijenilo, ali i "sazrelo". Tko je opstao, taj danas i zaslužuje raditi velike projekte - kaže Goran, iza kojeg su velika događanja poput koncerata Vanne, Massima, Tončija Huljića i Madre Badesse, Matije Cveka, Festivala svjetla, adventskih događanja, korporativnih događanja u velikim hotelskim dvoranama poput onog za JYSK u Kristalnoj dvorani hotela Kvarner u Opatiji, Večernjakove ruže u Hrvatskom narodnom kazalištu i sportskih spektakla poput Memorijala Borisa Hanžekovića.

Godji entertainment (skraćeno GoDJi) tako je danas prepoznato ime full service agencije za tehničku produkciju događanja, koja iza sebe ima mnoštvo odrađenih događanja svih vrsta - od koncerata, sportskih natjecanja, korporativnih događanja, poslovnih konferencija i promotivnih događanja, festivala i sajmova, kao i svadbi te privatnih zabava.

GoDJi se prometnuo u pouzdanog partnera različitih kulturnih, zabavnih, sportskih, turističkih i poslovnih događanja, koji okuplja brojne vanjske suradnike vodeći zahtjevne zadatke i angažmane klijenata.

IZ OSIJEKA DO SVIJETA


Goranova priča započela je još u Osijeku. Oduvijek je razmišljao kako je važno imati nekoliko izvora prihoda i GoDJI je zapravo nastao kao želja da popuni svoj studentski budžet. Tako je za prve DJing angažmane, karaoke i angažmane najma razglasa za dječju animaciju na moru, opremu - posudio. Već od prvog honorara počeo je ulagati u opremu i to je jedan od razloga zašto je danas može sa svojim timom odraditi najveće i najzahtjevnije evente u Hrvatskoj.

- Ako ne ulažeš ne možeš ići naprijed. To je temelj koji sam sebi postavio još na samom početku. Konstantno ulažemo u novu opremu i uvijek tražimo inovativna rješenja i novitete na tržištu, kako bismo bili u korak s vremenom i kako bi našim klijentima pružili vrhunsku opremu koja prati sve tehnološke trendove. Ulaganje u posao bi bilo mnogo lakše i brže kada bi postojao veći početni kapital. Razvoj start-upa isključivo iz prihoda koje generira zahtijeva dosta vremena. Ovisno o prirodi posla, ako je potrebna skuplja oprema, potrebno je strpljenje. Često se kaže da je lakše udvostručiti milijun nego iz jednog eura stvoriti dva eura. To je postupan proces. Na početku se obično sklapaju manje vrijedni poslovi, koji su i manje zahtjevni kako opremom tako i znanjem. Vremenom se stječe iskustvo, reputacija i sredstva za ulaganje u opremu koja omogućuje obavljanje većih poslova s većim prihodima. Ovaj proces se nikada ne zaustavlja jer uvijek postoji nešto novo ili više što možete postići, kaže Goran Šimić.

Kao što je s opremom tako je i s ljudima. Ulaganje u dobar tim ključno je za izvedbu često i vrlo fizički napornih angažmana koji zahtijevaju noćne provedbe i cjelodnevne montaže po različitim vremenskim uvjetima. Stoga im u timu trebaju pouzdani, marljivi i sposobni ljudi:

- Sretni smo što upravo takve i imamo. One s kojima možemo raditi događanja za 50 i 2000 ljudi. Bez njihovog doprinosa ne bi bilo moguće postići uspjeh. Dok ste sami na početku, morate se sami boriti, ali kako poslovi rastu, potrebno je imati pouzdane suradnike koji će pridonijeti rastu i razvoju poslovanja. Ljudi s kojima surađujem su neprocjenjivi resursi i ključan faktor u pružanju kvalitetne usluge našim klijentima. Osim toga, važno je imati jasno postavljen cilj i viziju. Ti ciljevi se s vremenom prilagođavaju, ali važno je imati ih kako bi vas gurali naprijed i potaknuli na razvoj poslovanja, osobnog rasta te rasta tima. Bez ciljeva, postoji opasnost od stagnacije i opadanja kvalitete usluge, što na kraju utječe na zadovoljstvo klijenata, a oni su ključni za dugoročni uspjeh. Nema sigurnijeg puta, jer ako se ne borite, ako ne stvarate nove vrijednosti i ne stremite prema nečemu višem, onda samo propadate, hranite stagnaciju i nazadovanje, naglašava Šimić.

Glavna vrijednost GoDJi entertainmenta, osim vrhunske opreme, danas je tako tim ljudi kojeg čine vrsni majstori za rasvjetu, zvuk i video, stručnjaci za tehničku produkciju, planiranje, projektiranje i instalaciju opreme, te sjajni zabavljači i voditelji programa.

MODERNA VREMENA


Doživljaj posjetitelja događanja danas je ključan faktor uspjeha u event industriji. Društvene mreže, fotografije i videi, brzo dijeljenje informacija svima... nude mogućnost da sam posjetitelj bude opinion maker, javno prenosi svoje osjećaje, stavove, doživljaje i mišljenje. Danas gotovo da nema granice između privatnih i javnih događanja, jer preko društvenih mreža sve vrlo brzo postane javno i vidljivo svima. Upravo zato, organizatori događanja danas još i više paze na najsitnije detalje, kao i na sve faktore koji su ključni za potpuni doživljaj događanja.

Kao vrhunski organizator događanja s, moglo bi se reći, višedesetljetnim iskustvom, Goran navodi ključne faktore za dobar event o kojem će se pričati:

- Jedinstven koncept događanja i vrhunski provedbeni plan temeljni je preduvjet za dobar event. Koncept s pričom koja se izdvaja od drugih svojim programom, sadržajem ili lokacijom dobitna je kombinacija. Također, tehnička produkcija događanja iznimno je važna stavka. Naime, kako bi svi tehnički elementi događanja bili kvalitetno odrađeni, važno je od početka planiranja razmišljati o najmu rasvjete i razglasa, te po potrebi LED ekrana, projektora ili LCD ekrana, pozornica, šatora i pagoda - da biste, između ostalog, zvučnim i vizualnim podražajima utjecali na kompletan doživljaj događanja. A kako bi u praksi sve funkcioniralo, ključni su organizacijski tim i tehnička podrška koji odražavaju profesionalnost organizatora događanja. Uspješna provedba događanja može poboljšati ugled organizatora i potaknuti povjerenje sudionika za buduće događaje, priča nam dalje Šimić.

SVADBENI SPEKTAKLI


Osim B2B korporativnih, zabavnih i promotivnih događanja koja Goran i njegov tim vode, svadbe i privatne zabave također su dio njihove poslovne svakodnevice. A sve je počelo njihovom prvom slavonskom svadbom - onom za 500 ljudi, koja je i dan danas, kaže Goran - najveća na kojoj smo radili DJing.

- Zaista volimo raditi u Slavoniji i Baranji, jer kada smo tamo, to je više od događanja. To je druženje i uživanje u pozitivi i srdačnosti. Slavonija je uvijek nekako drugačija i zrači posebnom energijom. Tako niti svada sa 500 uzvanika nije opterećenje nego prilika za zabavu i veselje, a sve uloženo se uvijek višestruko vrati i svaki puta se vraćamo zadovoljni i ispunjeni.

Slavonske svadbe nadaleko su poznate kao jedne od najvećih i najrasplesanijih. Kakve su slavonske svadbe, koje pjesme se ne propuštaju, pitamo Gorana?

- Posljednjih godina nema puno razlike između slavonske svadbe i svadbi u Zagrebu, a pogotovo ako govorimo o svadbama u Osijeku koje su urbane, više nije obvezno imati 500 uzvanika nego je u pravilu manje do cca 150 uzvanika, glazbeni repertoar je vrlo sličan te je takav i protokol. Razlika je obično u tome što se u Slavoniji prije juhe svira Hrvatska himna što nije slučaj, primjerice, u Zagrebu. Povremeno se još zna naići na običaj "ples s mladom", gdje svi uzvanici otplešu nekoliko taktova valcera s mladom i pritom darujući mladence. Ipak, moram primijetiti da su slavonske svadbe bez izuzetka i uvjerljivo najveselije i najrasplesanije. Zanimljivo je da se u Osijeku dosta često pušta Bulićeva "Neretva". Kada govorimo o svadbama u nekim manjim slavonskim i baranjskim mjestima, tu je onda vrlo zastupljena tamburaška glazba, na koju uzvanici vole plesati u kolu.

POVRATAK U OSIJEK


Nakon više od 20 godina života i rada u Zagrebu. Goran priznaje kao je Slavonija mjesto gdje bi se rado vratio:

- Cijeli život sam vezan za Slavoniju i za Osijek. Tamo sam rođen, tamo sam odrastao, tamo su mi prijatelji, obitelj. Ja sam dijete Slavonije. Slavonija me je oblikovala. Tamo sam naučio većinu toga što znam i radim. Tamo bi se najradnije i vratio, samo da mogu prebaciti sve poslove, ali to je već malo teže. Čak je i ime Godji povezano s Osijekom jer je u nekom trenutku netko iz tadašnje ekipe kao moj nadimak "izvalio" Godji. Zaista volimo raditi u Slavoniji i Baranji jer kada smo tamo to je više od događanja. To je druženje i uživanje u pozitivi i srdačnosti.

Vjerujemo da će prilike biti i za neki novi spektakl u Osijeku, Slavoniji i Baranji...

- Do famozne korone smo prilično često nastupali u Osijeku i Slavoniji. Posljednjih godinu dvije dana to je nešto rjeđe i moram priznati da se još nismo vratili na te razine, ali vjerujem da će se to vrlo skoro promijeniti. Više puta smo primili pozive za sudjelovanje u raznim događanjima i manifestacijama koje se organiziraju u Slavoniji i Baranji te u Osijeku. Siguran sam da će se uskoro posložiti uvjeti i da ćemo neki od poziva moći prihvatiti. Usto, planiramo i neka vlastita događanja u Slavoniji, što će se, nadam se, ostvariti u skoro vrijeme, zaključuje svomju priču Goran Šimić.

Priredila i razgovarala: Jana RADELJAK
Sve je moguće i sve je korisno
GoDJi entertainment je agencija za pružanje usluga audiovizualne produkcije, tehničke podrške za konferencije i evente, usluge planiranja i organizacije događaja te consulting. U agenciji navode kako će osigurati vidljivost svake komponente vašeg vizualnog identiteta i pomoći vam da ispričate svoju priču, prenesete ključnu poruku, predstavite novi proizvod ili se samo zabavite i uživate u danu/večeri. Sve to možemo postići korištenjem odgovarajuće scenske i ambijentalne rasvjete uz profesionalne razglasnu i video opremu te vrhunske DJ-e, zaključuju u agenciji.

Klijenti brojni, i svi zadovoljni
Kao reference onih koji im već dugi niz godina daju svoje povjerenje GoDJi timu imena su: turističkih zajednica, hotelskih kompleksa, velikih tvrtki, poznatih hrvatskih pjevača i pjevačica, brojnih festivala, modnih revija, kino projekcija na otvorenom, sportskih natjecanja te poslovnih i privatnih evenata svih vrsta. GoDJI se prometnuo u pouzdanog partnera brojnih kulturnih, zabavnih, sportskih, turističkih i poslovnih događanja, koji okuplja brojne vanjske suradnike vodeći zahtjevne zadatke i angažmane klijenata.

Raznoliki eventi, za svakog po nešto
Neki od projekata koji se mogu naći na listi GoDJi entertainmenta bili su koncerti Massima, Vanne, Matije Cveka, Marka Kutlića, Maje Bajamić, Cubisma i Madre Badesse, Festival svjetla, Dani bana u Novim Dvorima, adventska događanja u gradovima diljem Hrvatske, kino projekcije na otvorenom, različita gala događanja, konferencije i poslovna događanja, sportska događanja poput Boris Hanžeković Memorijala, Večernjakove biciklijade kao i više od 500 zadovoljnih mladenaca diljem Hrvatske.

Možda ste propustili...

DAN PLANETA ZEMLJE: VEDRAN OBUĆINA O VJERSKIM ZAJEDNICAMA I EKOLOGIJI...

Ekološka je kriza prije svega duhovna kriza čovjeka

POSTIZBORNA PRESLAGIVANJA (I)

Sigurna opcija za nesigurna vremena

INTERVJU TJEDNA: NADA ZGRABLJIĆ ROTAR, O SVOJOJ NOVOJ KNJIZI

Mediji su rituali našeg vremena

Najčitanije iz rubrike