Osijek
ZAPADNA OBILAZNICA

Redovita zamjena drvenih bukobrana
Objavljeno 16. siječnja, 2020.
Uz noviju, ako se računa od trenutka njezine rekonstrukcije, južnu obilaznicu, i zapadna obilaznica grada Osijeka u rangu je državnih cesta (D7) i o njezinu održavanju skrbe se Hrvatske ceste. Ovih dana u tijeku je zamjena drvenih bukobrana u dijelu nadvožnjaka iznad prigradskog Višnjevca. Riječ je o redovitoj zamjeni nakon protoka od deset godina. Bukobrani su, utvrđeno je nakon skidanja, i dalje u relativno dobrom stanju, no, s obzirom na izloženost atmosferalijama, količinu prometa, pa (nažalost) i vandalska postupanja, ipak ih je zbog sigurnosnih razloga potrebno zamijeniti.

Naša reporterska ekipa u punom zamahu zatekla je ondje djelatnike riječke tvrtke Fracasso-ri, inženjerskog poduzeća specijaliziranog za dobavu i ugradnju odbojnih ograda, kojima nije smetala naša novinarska znatiželja. "Niste nam prvi, prošlog tjedna smo na zagrebačkom rotoru pozirali vašim kolegama iz jedne druge redakcije dnevnih novina", dobacuju nam dečki.

Zbog ovih radova nekoliko dana na snazi je posebna regulacije prometa, iz Višnjevca, odnosno iz smjera centra se na kružnom toku ne može skrenuti na izlazu u smjeru Đakova. No to nije problem, na raspolaganju je obližnja Svilajska, iz koje se može nastaviti u željenom smjeru.

Prije dvije godine zamijenjeni su i plastični bukobrani na dijelu istog nadvožnjaka, ali iznad Strossmayerove ulice. Ukupno je zamijenjena površina od 640 četvornih metara. Zapadna obilaznica u cijelosti je otvorena u studenome 2007. godine. Njome se, prije svega, preusmjerava tranzitni promet iz Baranje i Mađarske (i obrnuto), i tako rasterećuje promet koji je prije toga išao širim gradskim središtem. D. Kuštro

Dario Kuštro
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana