Autoglas
PRILAGOĐAVANJE TRŽIŠTU PITANJE JE OPSTANKA

Kiju u idućim godinama čekaju drastične promjene poslovanja
Objavljeno 3. prosinca, 2019.

Kia će se u sljedećim godinama drastično promijeniti. Otkako je Chung Euisun postao potpredsjednik grupacije HMG, koja pod svojim okriljem ima sestrinske marke Kia i Hyundai te dobavljača dijelova za prvu ugradnju i originalne rezervne dijelove – Mobis, Kia je doživjela brojne promjene.

Chung, koji je bio na čelu Kije od 2005. do 2009. godine, kada je preuzeo trenutni položaj potpredsjednika grupacije, na nedavnom susretu sa zaposlenicima izrazio je zabrinutost automobilske industrije zbog prevelikih proizvodnih kapaciteta. Naime, diljem svijeta godišnji proizvodni kapaciteti ove dosta konzervativne industrijske grane premašuju prodaju za čak 25 milijuna vozila, što prema njegovu mišljenju znači da će mnogi propasti na putu buduće mobilnosti. „Pritom se uopće ne radi o proizvodnji lijepih vozila", smatra Chung i dodaje: „Stoga je za nas bitno da strankama osim vozila ponudimo inovativne usluge i rješenja.”

Chung, koji je kao jedinac i jedini nasljednik većinskog vlasnika i direktora Chung Mong-kooa i unuk osnivača konglomerata HMG Chung Ju-yunga, rekao je i da će automobili predstavljati oko 50 posto portfelja grupacije, privatna zračna vozila oko 30 posto, a preostalih 20 posto predstavljat će robotika. To znači da grupacija u skoroj budućnosti više neće biti proizvođač automobila, nego ponuđač usluga mobilnosti (Mobility Service Provider). Stoga, prema njegovu mišljenju, grupaciji treba još više drastičnih promjena koje će se morati odražavati kroz bolje rezultate. „Smatram da je učinkovitost najvažniji čimbenik rada", rekao je Chung i dodao: „Grupacija mora stvarati profit uz ispunjavanje brojnih obveza. Zato moramo pri svojem radu biti učinkoviti i okretni."

Promjene je doživjela i korporativna kultura, npr. odustajanjem od propisanog kodeksa odijevanja i uvođenjem pojednostavljenog sustava plaća. Vodeći ljudi HMG-a između ostalog su pojednostavili različite izvještaje koji su postali i aktualniji. Chung je o tome rekao: „Mrzim kompleksne postupke izvještavanja i ne želim kompleksna objašnjenja koja su ukrašena nepotrebnim PowerPoint prezentacijama" i dodao kako želi da njihovi zaposlenici nastave s jednostavnim načinom pružanja informacija. Chung je na opuštenom druženju sa zaposlenicima dodao: „Grupacije je doživljavala promjene sve od samog osnivanja, ali smatram da su one u posljednjih deset godina usporile. Trendovi na globalnim tržištima brzo se mijenjaju, dok smo mi kod mijenjanja samih sebe spori. Stoga moramo provesti drastične promjene koje moraju biti usmjerene k postizanju boljih rezultata."

Milan Bugarić
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NOVI BMW X6 PREMIJERNO PREDSTAVLJEN U ZAGREBU

'THE X6' od sada je dostupan u svim poslovnicama Tomić & Co.

2

VOZILI SMO: PEUGEOT 208

Automobil koji ne želi biti standardno vozilo

3

TRŽIŠTE NE BAŠ BLISTAVI REZULTATI

Prodaja u studenom niža, čeka se 2020.?