Kultura
NAGRAĐEN VIZUALNI IDENTITET AMZ-a

Studio Sensus Design Factory osvojio Graphis srebrnu nagradu
Objavljeno 19. kolovoza, 2019.
udio Sensus Design Factory osvojio je Graphis srebrnu nagradu za vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu i uvršten je u Graphis Design Annual za 2020., publikaciju koja dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju u jednogodišnjem razdoblju. "Novi znak sadržava apstrahirani simbol jedinstvenog i jednog od najvrjednijih izložaka Arheološkog muzeja u Zagrebu - Zagrebačke lanene knjige - rukopisa s najdužim sačuvanim tekstom etruščanskog jezika i jedinog očuvanog primjerka lanene knjige u cijelom antičkom svijetu. Promotivne materijale Muzeja odlikuje čvrst i dosljedan, ali stilski neutralan tipografski okvir koji se upotpunjava uporabom biranih pozadinskih slika - tako definirajući ton i ilustrirajući određeno povijesno razdoblje", objasnio je Nedjeljko Špoljar iz Sensus Design Factoryja. Nagrađeni vizual može se pogledati OVDJE. N.Vek.
Možda ste propustili...

PETI PRANDAU FESTIVAL ORGULJAŠKE I KOMORNE GLAZBE

Donji Miholjac: Pet koncerata vrsnih hrvatskih glazbenika

OČUVANJE I VREDNOVANJE NEMATERIJALNE BAŠTINE

Otvorena Kuća halubajskega zvončara u Viškovu

MARTINA FILJAK U DONJEM MIHOLJCU

Publiku oduševili Bach, Shumann...

Najčitanije iz rubrike