Autoglas
CAMRY SE VRATIO U EUROPU

Zabavan je, siguran, pouzdan i kvalitetan
Objavljeno 6. kolovoza, 2019.
Camry je u zasluženu mirovinu poslao popularni Avensis te je sada pozicioniran između također novih Corolle i RAV-a

Nakon 15 godina pauze Toyota Camry se u svojoj osmoj generaciji vraća u Europu, i to kao hibrid, uz četiri dostupna paketa opreme. Ujedno je u zasluženu mirovinu poslala nekad popularni Avensis te je pozicionirana između Corolle i RAV-a.

Dizajn
Upravo su rastući interes i potražnja za hibridnim automobilima u Europi utrli put njezinu povratku na Stari kontinent. Nova limuzina svojim dolaskom proširuje Toyotinu europsku liniju hibridnih električnih vozila na čak osam modela.

U Toyoti su je pametno pozicionirali između dva također nova automobila, Corolle i RAV-a. Camry najnovije generacije proizvod je filozofije dizajna i inženjeringa nove globalne arhitekture (TNGA). Ona privlačan stil i orijentaciju na zabavu u vožnji postavlja na jednaku razinu s premium kvalitetom izrade, pouzdanošću i sigurnošću.

Jedna od ključnih prednosti usvajanja nove GA-K platforme jest što je Toyoti pružila priliku da potpuno, od temelja, revidira svaki aspekt dizajna i inženjeringa limuzine srednje veličine. Bočna silueta vozila je niža, sjedi se niže nego prije, a baterije više nisu u prtljažniku, nego ispod stražnje klupe. Sve to pridonosi nižem težištu i boljim voznim karakteristikama.

Ova generacija Camryja s hibridnim motorom izrazito je fokusirana na privlačno iskustvo vožnje. Ovjes i upravljač su kalibrirani kako bi pružili ne samo vrhunsku stabilnost na ravnome i precizna skretanja nego i kvalitetu vožnje, koja je u samom vrhu ove klase.

Na novoj TNGA platformi razvijen je potpuno novi hibridni sustav, čije je srce 2,5-litreni benzinski motor u kombinaciji s električnim sklopom. Zajedno razvijaju 218 KS i 221 Nm. Pogonski sklop Hybrid Dynamic Force ispunjava sve zahtjeve koje kupci očekuju od Toyotina hibridnog pogonskog sklopa s vlastitim punjenjem – tih je, intuitivan i samodostatan. Pruža niske troškove vlasništva, nisku potrošnju goriva i nisku emisiju CO2 te do 50 % nulte emisije štetnih plinova u svakodnevnoj vožnji.

Mala potrošnja
U brojkama, potrošnja je 4,3 litre benzina, a emisija CO2 119 g/km (prema WLTP-u). Na testnim vožnjama po cestama i autocestama srednje Dalmacije potrošnja nam je bila 4,7 litara. Naravno, defenzivne vožnje, poštujući propise, ali i nekoliko pravila vožnje hibrida. Ipak, kad zatreba snaga, motor je vrlo jak i agilno odgovara na gas.

Iznutra su se konstruktori fokusirali isključivo na osjećaj luksuza i visoke kvalitete, također i na to da on bude emotivan prema vozaču i putnicima. Prostora ne nedostaje ni sprijeda, pogotovo ne straga, a volumen je prtljažnika 524 litre. Naravno, tu imamo svu silu modernih sustava asistencije koji se dobiju serijski u sklopu paketa Toyota Safety Sense. Ne zaboravimo ni multimediju i infotainment, tri digitalna infodispleja te opciju JBL ozvučenja s devet zvučnika. Ono pretvara Camry u koncertnu dvoranu. Komercijalizacija u Hrvatskoj krenula je početkom svibnja, a na raspolaganju su četiri paketa, Style, Sol, Executive i Premium. Svi prepuni opreme, a razlika je u pravilu samo u količini finog luksuza. Cijene se kreću od 266.000 kuna naviše.

Mato Pavličević
Novi infotainment
Audiosustav, upravljačka ploča klima-uređaja i 8-inčni zaslon sustava za informiranje i zabavu u cijelosti su integrirani u originalno dizajniranu, klavirski crnu površinu široke, visoke središnje konzole. Novo sučelje Human Machine Interface (HMI) za novi Camry nudi trio, jednostavnih za čitanje, koordinatnih prikaza informacija, koji se sastoje od: 7-inčnog višenamjenskog zaslona u ploči s instrumentima, 10-inčnog zaslona u boji i 8-inčnog središnjeg konzolnog zaslona s ugrađenim multimedijskim sustavom Toyota Touch 2.
266.000

kuna startna je cijena nove Toyote Camry
524

litre volumen je prtljažnika osme generacije Camryja
Na testnim vožnjama po cestama i autocestama srednje Dalmacije potrošnja je bila 4,7 litara
Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce