Autoglas
GR SUPRA - TOYOTIN BRZANAC ZA ODVAŽNE

Stigla peta generacija legendarnog sportaša
Objavljeno 22. siječnja, 2019.
Nova će se GR Supra proizvoditi u Toyotinom pogonu u Grazu, u Austriji. Perfomanse su mjesecima poboljšavane na Nürburgringu

Supra - peta generacija Toyotinog legendarnog sportaša prošlog je tjedna predstavljena javnosti. Riječ je o Toyoti GR Supra koja nudi ​​uzbudljiv spoj snage, agilnosti i preciznog upravljanja, postignut zahvaljujući kombinaciji kratkog međuosovinskog razmaka i širokog stava, male težine, niskog centra gravitacije i vrlo krutog tijela.


Toyota Gazoo Racing mjesecima je poboljšavao performanse Supre na čuvenoj Nürburgring Nordschleife stazi u Njemačkoj. Supra je zapravo isti klasični sportski automobil snažnog 6-cilindričnog motora i pogona na zadnje kotače kao i slavni prethodnici. Prednji dizajn inspiriran je četvrtom generacijom Supre s naglašeno istaknutom centralnom rešetkom koja je okružena velikim usisnicima zraka koji su prijeko potrebni za hlađenje motora. S bočne strane nizak poklopac motora stvara dinamičnu liniju koja teče unazad od niskog nosa automobila, dok su zadnji poklopac motora i zadnji spojler postavljeni na gotovo istoj visini.

Velika snaga

U Europi, Toyota GR Supra bit će standardno opremljena 19-inčnim alu naplatcima s naizmjeničnim crnim i poliranim završnim krakovima. Sa stražnje strane spojler je optimiziran za suzbijanje podizanja, dok trapezoidni oblik na stražnjem odbojniku stvara osjećaj kretnje prema dolje. Zadnja kombinirana svjetla imaju jednostavan unutrašnji raspored prstenova, dok su prepoznatljiva zadnja svjetla za maglu i svjetla za vožnju unazad formirana od točkastih LED-ova grupiranih u sredini donjeg branika.


Upravljačka ploča ispred vozača u novoj Toyota GR Supra uredno kombinira tradicionalne GT elemente s modernom funkcionalnošću.


U srži performansi nove Toyote GR Supre je njen 3,0-litarski redni šesterocilindrični motor koji daje do 340 KS i 500 Nm okretnog momenta. Opremljen je turbopunjačem s dvostrukim kolom, sustavom direktnog ubrizgavanja goriva izuzetne preciznosti i neprekidno promjenljivim radom ventila koji osiguravaju najveći okretni moment u klasi, od najnižih brojeva okretaja motora.
Ubrzanje

Na njega se nadovezuje automatski mjenjač s osam brzina koji omogućava munjevito mijenjanje stupnjeva prijenosa prema gore i dolje, s malim prijenosnim omjerima za niže stupnjeve prijenosa. Vozač može u potpunosti kontrolirati mijenjanje stupnjeva prijenosa lopaticama na upravljaču, a može i odabrati programe za vožnju Normal ili Sport, sukladno svojim željama i uvjetima na cesti. Funkcija Launch Control omogućava snažno ubrzanje iz mirovanja uz maksimalni prijenos snage s kotača na kolniku zahvaljujući čemu ovaj automobil iz mirovanja doseže 100 km/h za samo 4,3 sekunde.

Toyota GR Supra je prvi GR model koji proizvodi TOYOTA GAZOO Racing za globalno tržište. U prvoj godini lansiranja automobila u Europi će biti 900 novih vlasnika Toyota GR Supra, a prvi koji će rezervirati ovaj novi sportski automobil uživat će u brojnim posebnim pogodnostima. U znak priznanja za entuzijazam pri povratku imena Supra, novim vlasnicima bit će omogućen pristup ekskluzivnom programu za prve vlasnike s posebnim programima asistencije. Sva vozila proizvodit će se u Grazu, u Austriji.
Milan Bugarić
AKTIVNI DIFERENCIJAL
GR Supre koje će se prodavati u Europi bit će opremljene aktivnim diferencijalom koji djeluje prilikom ubrzavanja i usporavanja i može se nezamjetno prilagođavati od nule do potpunog, stopostotnog blokiranja uz trenutačni odziv. Posebno računalo prati čitav niz ulaznih vrijednosti, uključujući kut zakretanja upravljača, položaje papučice gasa i kočnice, broj okretaja motora i zanošenje vozila radi odgovarajuće reakcije izvršnog člana. Aktivni diferencijal POMAŽE u situacijama u kojima su gume na samoj granici svog djelovanja.
340

konjskih snaga isporučuje 3-litarski motor
4,3

sekunde treba Toyoti GR Supra da dostigne 100 km/h
U Europi će se u 2019. ponuditi 900 promjeraka Toyota GR Supre
Najčitanije iz rubrike