Regija
SERVISIRANJE PLINSKIH UREĐAJA

Brdarić: Najbolje je servisirati jednom u dvije godine
Objavljeno 14. rujna, 2018.
ĐAKOVO - Servisiranje plinskih uređaja potrebno je napraviti bar jednom u dvije godine, a dimnjačkih aparata jednom godišnje, ističe Danko Brdarić, ovlašteni serviser i vlasnik serviske radnje Euro-plin, koji ovih dana ima pune ruke posla. Ovo je razdoblje kada se većina građana priprema za sezonu grijanja, a oni savjesni vode računa da njihovi uređaji ne otkažu s radom u nejnezgodnije vrijeme.
- Ovo je potrebno učiniti prvenstveno zbog sigurnost jer na svakom aparatu može doći do kvara, lošeg izgaranja, curenja vode i slično, a dobro je i preventivno djelovati kako bi se na vrijeme moglo djelovati na kvar, kaže Brdarić i dodaje da se neodržavanjem aparatu znatno skraćuje vijek trajanja. Sudeći prema obimu posla servisera i građani su prepoznali važnost redovnog održavanja aparata i uređaja, iako uvijek ima i onih koji misle uštedjeti. Iz iskustva mogu reći kako se servisi dosta rade, a i građani su postali savjesniji i svjesniji da su održavanjem uređaja i sami sigurniji te da na taj način utječu i na potrošnju koja može biti znatno manja - ističe Brdarić. Kod ovakvih radova, gdje je važna sigurnost korisnika, treba voditi računa o odabiru servisera jer nije svejedno radi li se o ovlaštenom ili majstoru koji radi u fušu. Neovlašteni servisi ne raspolažu sa specifičnim znanjima o pojedinim proizvodima, ne posjeduju specifične alate potrebne za obavljanje servisnih akcija na plinskim trošilima i ne odgovaraju proizvođaču za kvalitetu usluge koju nude. Mnogi korisnici plinskih uređaja koji su za usluge izabrali neovlaštene servise su požalili jer često nakon neovlaštenog servisa mora intervenirati ovlašteni servis.
- Edukacije imamo tri, četiri puta godišnje, a rezervne dijelove ne prodajemo, pa ako ih netko i nabavi nema jamstvo za njih 0- kaže Brdarić. Ističe kako u Đakovu, što se ovoga tiče, ima dosta reda, jer u gradu rade dva ovlaštena servisa plinskih uređaja. Iako posla ima tijekom cijele godine najviše se radi ujesen, a na servis se zna čekati i mjesec dana. Najmanje je poziva tijekom ljeta, odnosno od gašenja do paljenja grijanja, pa Brdarić poziva građane da iskoriste ovo vrijeme za kontrolu uređaja.
- Aparatu je svejedno kada se servisira, a mi tada imamo više vremena - zaključio je. M.Alduk
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana