Osijek
FLIXBUS NE PRIMA PRTLJAGU BEZ PUTNIKA

Čebohin: Najvažniji nam je sigurnosni aspekt
Objavljeno 17. kolovoza, 2018.
Iako su građanima dostupne brojne tvrtke za prijevoz pošiljki, pa i prtljage, mnogima je ostala navika slanja raznih paketa, pismovnih pošiljki, pa i torbi autobusom. Dovoljno je doći na autobusni kolodvor i uz određenu naknadu vozaču, odnosno prijevozničkoj tvrtki, dati torbu i biti siguran da će doći izravno u ruke onome komu ste ju namijenili.
Međutim, izgleda da nisu sve prijevozničke tvrtke sklone takvoj praksi. Tako je Osječanin J. M. (podaci poznati redakciji), nedavno trebao poslati torbu u Beč i želio je to obaviti preko prijevozničke tvrtke Flixbus. No, rečeno mu je da to ne može učiniti, jer autobus ne prima torbe bez putnika.
- I meni samom zapravo je logično da ne prevoze torbe bez putnika, jer bi u torbama moglo biti svašta. U slučaju kakve kontrole bio bi odgovoran prijevoznik – komentrao je J. M., kojem se, kaže, prijevoz torbe autobusom činio najsigurnijim, no ipak ga nije mogao realizirati kod navedenog prijevoznika.
Da je to doista tako i da je politika Flixbusa drukčija nego u ostalim prijevozničkim tvrtkama, potvrdio nam je direktor razvoja poslovanja za Flixbus Dean Čebohin. Kaže kako je riječ o internim pravilima tvrtke, iako sam prijevoz prtljage same za sebe nije definiran zakonskim propisima.
- Mi transport prtljage tretiramo sastavnim dijelom prijevoza putnika, a koji mogu sa sobom imati ručnu i putnu prtljagu. Bilo što, a da ne podrazumijeva prijevoz putnika, tretira se kao transport robe i s aspekta zakonskih propisa mi ne moramo primiti sam prijevoz kakve pošiljke ili prtljage, torbe i slično – potvrdio je Čebohin, dodajući da zbog općih uvjeta poslovanja uopće ne postoji obveza prijevoznika da primi prtljagu bez putnika. Tek ako je prtljaga u vlasništvu putnika, odnosno ono je što on sa sobom nosi, tada će putnik, naravno, unijeti sa sobom i prtljagu u autobus.
- Tzv. nepraćena prtljaga nije naša obveza, i to prije svega iz sigurnosnog aspekta. Naime, imamo mnogo prekograničnih autobusnih linija, i ako ne možeš povezati osobu s prtljagom, mi ju nećemo primiti – kaže Čebohin, dodajući da mu je jasno da neki prijevoznici to čine, no iako upita ima, svatko tko želi poslati prtljagu bez da se vozi na toj liniji, neće moći dobiti traženu uslugu. Čak i uz činjenicu, naglašava Čebohin, da je riječ o određenoj ekonomskoj dobiti, u Flixbusu ne razmišljaju o toj usluzi. Čebohin ističe da su građanima na raspolaganju brojne tvrtke za prijevoz robe.
- Ozbiljne tvrtke koje se brinu o putnicima ne razmišljaju o tom načinu poslovanja. Sugrađanin je odbijen iz opravdanih razloga – zaključio je Čebohin. M. Mihelić
Ako prtljaga, ručna ili putna, ne pripada nekom od putnika, Flixbus ju neće primiti.
Možda ste propustili...

ISUSOVAČKA KLASIČNA GIMNAZIJA

Promocija projekta Egipat

DESETO IZDANJE KREATIVNE RIZNICE

Rizničarska kreativnost usmjerava životopise

Najčitanije iz rubrike