Autoglas
KIA CEED

Velika očekivanja
Objavljeno 3. srpnja, 2018.
Izrađena na Kijinoj novoj "K2" platformi, treća generacija modela Kia Ceed šira je i niža od aktualnog modela na odlasku

Kia je u najjužnijoj portugalskoj pokrajini, Algarveu, organizirala testne vožnje treće generacije svoje nove uzdanice u komapktnom C segmentu. S tim automobilom priču o uspjehu i optimizmu Kia piše već 12 godina. Noseći sportski, emocionalni dizajn Stingera, on je sad emotivniji i europski precizan, da ne kažemo, strog. Ravne linije zamjenjuju zaobljene rubove prethodnika, a sprijeda prepoznatljiva široka rešetka motora, koju u Kiji zovu tigrov nos.

Izrađen je na Kijinoj novoj "K2" platformi, širi je i niži od modela na odlasku. Međuosovinski razmak ostao je jednak, no kraći prednji i duži stražnji prevjes omogućili su mu da na cesti ima uvjerljiv i sportski stav. Stražnji prevjes još je duži kod karavana, koji je također predstavljen. Duljine je čak 460 cm, čime nudi znatno veći teretni prostor.

U unutrašnjosti je ergonomičniji nego prije, materijali su visoke kvalitete i ugodni na dodir­­­­­. Sprijeda pruža više prostora u predjelu nogu i zahvaljujući boljoj preglednosti nudi bolji osjećaj otvorenog prostora. Šira karoserija nudi više prostora na stražnjoj klupi u predjelu ramena, a više je prostora i u predjelu koljena i nogu. Novi Ceed napravljen je isključivo za europske ceste. Vozna svojstva poboljšana su u odnosu prema prethodniku, pogotovo u dinamičnosti i odazivnosti. Sustav izbora načina vožnje kreće se od uobičajenog do sportskog načina vožnje. Osuvremenjena je i punuda motora. Uvod čini atmosferski benzinac od 100 konjskih snaga, a turbobenzinci razvijaju 120 i 140 konja. Turbodizeli su od 115 i 136 konjskih snaga.

Mato Pavličević
Najčitanije iz rubrike