Autoglas
KVALITETNIJI, BOGATIJI, SIGURNIJI I JEFTINIJI

HR premijera: Redizajnirani Nissan Qashqai
Objavljeno 26. rujna, 2017.

Kako bi redizajnirani Nissan Qashqai bio što prihvatljiviji budućim kupcima, osuvremenjen je vanjski izgled, podignuta razina kvalitete u unutrašnjosti, poboljšane su vozna svojstva i dodane nove tehnologije Nissanove inteligentne mobilnosti.

U prednjem dijelu promijenjeni su svi elementi – maska, odbojnik i prednja hauba. Sada je sve još markantnije i snažnije, potvrđujući karakter automobila. Straga su promjene manje izražene, no svjetla su postala izražajnija. I na kraju, tu su i nove boje, od kojih se posebno ističe unikatna plava. Unaprijeđen je i interijer. Znatno su kvalitetniji materijali od kojih je napravljena unutrašnjost, tako da sada pruža osjećaj koji se inače pronalazi u premium modelima. Promijenjeno je i kolo upravljača, koje sada bolje leži u rukama, dajući istovremeno i dodatni osjećaj sigurnosti.

Dvozonski klima-uređaj

Svaki novi Qashqai serijski je opremljen sa šest zračnih jastuka te sustavima za pomoć u vožnji kao što su ABS, elektronička raspodjela sile kočenja i nadzor stabilnosti. Ostala serijska oprema uključuje ručni klima-uređaj, sustav za nadzor tlaka u gumama, digitalni radio (na većini tržišta), povezivost s pomoću Bluetootha, tempomat s graničnikom brzine te elektronički prilagodljive grijane vanjske retrovizore.

Ovisno o odabranom paketu opreme, dostupan je dvozonski klima-uređaj, automatski upravljana svjetla i brisači, sklopivi bočni retrovizori i zatamnjena stakla. Brojni dijelovi opreme iz viših paketa uz doplatu su dostupni i u nižim paketima opreme. Dodatne opcije uključuju panoramski stakleni krov pune duljine sa sjenilom, koje se navlači jednim dodirom, vanjske ukrasne zaštite podvozja i bočne ukrasne letvice. Od originalne Nissanove opreme izdvajamo zaštitnu rešetku za pse, krovne nosače i električno pokretanu kuku za vuču.

Tekna+

Ponudi je dodan peti paket opreme, Tekna+, najbogatiji paket, iznad paketa Visia, Acenta, N-Connecta i Tekna. U bogatijim paketima opreme opskrbljen je radarskom tehnologijom koja prepoznaje zapreke i ovisno o njihovu kretanju mijenja ritam vožnje. Posebnoje zanimljiv sustav Traffic jam pilot, namijenjen vožnji u gradskim gužvama. Sustav prepoznaje kretanje vozila ispred sebe i automatski se prilagođava tako da samostalno održava razmak unutar zadanog voznog traka. Novost je i digitalni radio, kao i antena u obliku morskog psa na stražnjem dijelu krova.

Zadržana je ponuda učinkovitih motora za Qashqai, a uključuje izbor između benzina i dizela, ručnog mjenjača sa šest brzina ili CVT XTronic automatskog mjenjača te pogona na dva ili četiri kotača, čime će zadovoljiti želje svih kupaca. Ponuda uključuje vodeći motor u segmentu: 1,5-litreni dizelski motor snage 110 KS, s emisijom CO2 od samo 99 g/km i potrošnjom goriva od samo 3,8 l/100 km.

U odnosu prema dosadašnjem modelu čak je i nešto jeftiniji, i to od 3500 do 8000 kuna. Osnovni model s 1,2-litrenim turbobenzincem od 115 KS, prednjim pogonom, ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i paketom opreme Visia stoji 154.900 kuna. Dizelska ponuda počinje modelom s 1,5-litrenim turbodizelom od 110 KS, prednjim pogonom, ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i paketom opreme Visia, s cijenom od 173.307 kuna.

Mato PAVLIČEVIĆ
NISSANOV BESTSELER

Nissan Qashqai osigurao si je mjesto u povijesti automobilizma. Stvorio je segment crossovera C-SUV, a iako sad na tržištu ima više od 20 rivala, Qashqai je ostao mjerilo u klasi s udjelom na tržištu od čak 10,3 %. To je najuspješniji model u Europi u Nissanovoj povijesti, dugoj 83 godine, a od lansiranja originalne inačice 2007. prodano je oko 2,3 milijuna primjeraka. Osvojio je više od 80 nagrada, uključujući i 19 nagrada Automobil godine.