Autoglas
VOLKSWAGEN AMAROKA

Sposobni SUV s ruksakom
Objavljeno 8. kolovoza, 2017.

Dizajnerske promjene na karoseriji novog Volkswagen Amaroka najprimjetnije su sprijeda. Potpuno je novi nos vozila s LED svjetlosnim sklopovima s prepoznatljivim Volkswagenovim potpisom. Testirani primjerak krasio je posebni paket opreme Aventura, s atraktivnim 20-inčnim naplacima, ravena plavom bojom i setom kromiranih pragova i štitnika straga.

Još je veći napredak u potpuno izmijenjenoj unutrašnjosti koja će korisnicima pružiti mnoštvo zadovoljstva. Počevši od prvog ulaska u automobil, u najbogatijem paketu nudi nagrađivana ErgoComfort sjedala s čak 14 opcija namještanja, a uz Nappa kožne presvlake dolaze i grijana sjedala. Kokpit, koji je potpuno moderniziran, a u paketu Aventura donosi najnoviji multimedijalni sustav opremljen brojnim značajkama povezivosti.

Glavna odlika novog modela je 3,0-litreni V6 motor kojim je bačena rukavica u lice downsizingu. To ga gura u sferu posebnoga, jer je postao jedini član u segmentu koji će od sada kupcima nuditi ovakav pogonski sklop. Njegovih 224 KS i kamionskih 550 Nm koje razvija već od najnižih okretaja prenose se uglađeno i fino, kao da ste u luksuznom SUV-u. Tome svakako pridonosi i novi 8-stupanjski automatski mjenjač razvijen upravo za Amarok. Osim ručicom mjenjača, brzine možete mijenjati i putem polugica iza kola upravljača. Na autoputu se osjećate kao za upravljačem lokomotive koja jurne na sam dodir gasa, dok se na otvorenoj cesti možete voziti brzo i iznenađujuće ekonomično.

Visoki i ugodan položaj sjedenja te dobar pregled zvuče kao dobar početak avanture daleko od asfalta. Uistinu, od zavodljivog okružja golf terena do kamenoloma, pick-up iz Wolfsburga poput kameleona prilagođava se situaciji. Vožnja neasfaltiranim cestama može biti stvarno udobna, a jednako impresioniraju njegove vozačke mogućnosti na zavojitim cestama, što bi uvelike moglo privoljeti mnoge kupce SUV-a da počnu razmišljati u pick-up smjeru. Ekstremno zahtjevni putevi omiljen su zalogaj Amaroku, posebice kad se uključivanjem permanentnog pogona putem Torsenovog diferencijala nađe pred nekim žešćim izazovom.

Ne zaboravimo i njegovu teretnu namjenu. Sanduk omogućuje utovar europalete u poprečnom položaju, a ako se vozi nešto teže moguće je doplatiti za pojačane stražnje opruge. Amarok svojim uvjerljivim i prilično snažnim nastupom nastoji razuvjeriti i one najtvrdoglavije fanove japanskih pick-upova. Jedno je sigurno, visoko je podignuo letvicu ostalima, posebice zbog V6 srca.

Mato PAVLIČEVIĆ

Glavna odlika novog modela je 3,0-litreni V6 motor

Novi 8-stupanjski automatski mjenjač razvijen je upravo za Amarok

Možda ste propustili...