Autoglas
PREMIJERA: INSIGNIA GSi

Sportska 'pila' za entuzijaste
Objavljeno 25. srpnja, 2017.
Kraće opruge spustile su Insigniju GSi za 10 mm, a posebni sportski amortizeri svode gibanje karoserije na minimum

Nova Opel Insignia GSi je oštrija, preciznija i još učinkovitija. Riječ je o sportskoj limuzini za one koji žele nešto posebno. Podvozje sa svojim vrlo dinamičnim postavkama i posebno visokom razinom držanja podloge u kombinaciji s pogonom na sve kotače osigurava sjajno iskustvo vožnje, ali i maksimalnu sigurnost.

Novim se 8-stupanjskim automatskim mjenjačem može rukovati preko polugica na upravljaču – baš kao kod trkaćeg automobila – za još aktivnije iskustvo vožnje. Kombinacija laganog dizajna, niskog težišta i 2-litrene turbosnage tipična je za novu generaciju Insignije. Rezultat je izvanredan balans te vrlo dobar omjer snage i mase. S velikim kromiranim usisnicima za zrak sprijeda te atraktivnim i nužnim stražnjim spojlerom koji vuče stražnju osovinu dolje, izgled GSi-ja savršeno je usklađen s njegovim performansama. Integrirana sportska sjedala presvučena kožom (posebno izrađena za GSi), kožni sportski upravljač i aluminijske papučice predstavljaju točku na “i”.

- Nova Insignia GSi sasvim je sigurno brža u jednom krugu vožnje na stazi Nürburgring-Nordschleife od snažnije Insignije OPC prošle generacije - zaključio je direktor odjela za automobile visokih performansi i automobilizam Volker Strycek nakon testiranja. Jedan od razloga jest što je GSi 160 kg lakši od usporedive Insignije OPC 2.8 V6 Turbo: baš je kao kakav mišićavi sportaš.

Kraće opruge spustile su GSi za 10 mm, a posebni sportski amortizeri svode gibanje karoserije na minimum. Tome su prilagođene snažne četverocilindrične kočnice Brembo (promjera 345 mm) i već otprije izravno upravljanje. Insignia GSi standardno dolazi s mehatroničkim podvozjem FlexRide. Sportsko podvozje razvijeno u kombinaciji s posebno dobro prianjajućim gumama Michelin Pilot Sport 4 S i velikim 20-inčnim kotačima nudi držanje podloge kao kod priljepka.

Nova Insignia GSi bit će premijerno predstavljena na Frankfurtskom međunarodnom sajmu automobila IAA (14. – 24. rujna).

Milan BUGARIĆ
BENZINSKI TURBOMOTOR

Insigniju GSi pogoni impresivan benzinski turbomotor koji kombinira ekonomičnu potrošnju goriva s performansama. Osim 2-litrenog turbobenzinskog motora, GSi će dolaziti i sa snažnim novim dizelskim motorom.