Autoglas
VOZILI SMO:

Mercedes C 180d Dream Edition: Karta za poslovnu klasu
Objavljeno 25. travnja, 2017.
U osnovnoj verziji ovaj atraktivan automobil s bogatom opremom predstavlja uistinu odličnu protuvrijednost za uloženi novac

U svojoj četvrtoj generaciji, Mercedes C klase bacio je rukavicu u lice najljepšim automobilima današnjice. Dostojan je nasljednik nekadašnjeg Baby Benza, modela 190, te mnogima prva stepenica za ulazak u premium svijet, koji je stvorila upravo marka s “nišanom” na nosu.

Testirana C klasa 180 d Dream Edition doista i jest izvedba iz snova jer u okviru posebne akcijske ponude predstavlja solidno opremljen automobil provjerenih Mercedesovih osobina, i to uz cijenu koja je niža od očekivane. Iz izloga dodatne opreme imao je samo dvije stavke: metalik boju i elegantne aluminijske naplatke s deset krakova. No, ako je to bazni model, ne znači da je “očerupan”. Iznutra nalazimo izvrsno oblikovana sjedala (po visini pokretana električno) u kojima se vrlo nisko i ugodno sjedi, luksuzno uređen cockpit s umecima od aluminija, središnji zaslon infotainment uređaja, višenamjenski upravljač koji odlično leži u rukama, dvozonsku automatsku klimu, zaokruženi sigurnosni paket, Parktronic sprijeda i otraga, tempomat, dnevna LED svjetla i još mnogo toga.

Prostora ne manjka ni na stražnjoj klupi, prtljažnikom će obujmom od 480 litara lako zadovoljiti obiteljske potrebe, a tu je i već poslovična vrhunska ergonomija Mercedes-Benza. A ispod prednjeg poklopca - iznenađenje. Doduše, ovaj motor smo već susreli u verziji 200d, a ovdje je prigušen, no ne i ugušen. Testirani 1,6 litreni 4-cilindrični Common Rail sa 16 ventila i 116 KS svoje podrijetlo ima u suradnji Daimlera AG i alijanse Renault Nissan. Osnova je nastala u Renaultu, no u pogonu u Bremenu dobiva specifične sustave poput funkcije Start & Stop, kompresora klima-uređaja i električnog generatora, zamašnjaka podijeljene mase, elektroničke upravljačke jedinice te sustava za obradu ispušnih plinova. Zahvaljujući, između ostalog, i sjajno usklađenom mjenjaču, on će pojuriti do 205 km/h uz sasvim solidna ubrzanja.

Daha će mu ponestati tek ako tražite hitra međuubrzanja. No, on je namijenjen normalnoj vožnji i u tom slučaju će vas odvesti kamo god želite, bez najmanjeg traga umora. Pri tome, kombinacija podvozja i sjedala nije naglašeno mekana, već pruža dovoljno povratnih informacija (ovjes) i potpore tijelu (sjedala) kako bi duga vožnja protekla upravo onako kako to i očekujemo od jednog automobila iz premium kategorije.

Mato PAVLIČEVIĆ
SIGURNOST NA PRVOM MJESTU

Za sigurnost se brinu prednji i prednji bočni zračni jastuci, zračne zavjese kao i zračni jastuk za zaštitu koljena vozača. Tu je i ESP sustav, sustav upozorenja i pomoći pri kočenju Collision Prevention Assist Plus, dok pješake čuva aktivni poklopac motora.

Motor:4-cilindarski turbodizel

Obujam:1598 ccm

Snaga:85 kW/116 KS @ 3000-4600 o/min

Okretni moment: 280 Nm @ 1500-2800 o/min

Mjenjač: ručni, 6 brzina

Dimenzije: 4686 x 1810 x 1442 mm

Prtljažnik: 480 l

Maksimalna brzina: 205 km/h

Ubrzanje: 0-100 km/h:11,1 s

Potrošnja: 4,9/3,7/4,2 l/100 km

Na testu: 5,8 l/100 km

Emisija CO2: 110 g/km

Cijena:259.704 kn

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku