Autoglas
OSVJEŽENJE U KLASI

Vozili smo: Citroën C3 1.2 PureTech Shine
Objavljeno 18. travnja, 2017.

Nakon odvoženih tisuću i “kusur” kilometara, slobodno možemo reći kako je Citroën s novim modelom C3 odlučio dobrano prodrmati konkurenciju u gradskoj klasi - Seat Ibizu, Ford Fiestu, VW Polo, Opel Corsu, Renault Clio te Hyundai i20. Ovaj automobil je nemoguće ne primijetiti i odmah se uočava kako su dizajneri odradili veliki dio posla, jer ne morate biti veliki poznavatelj automobila, ali ovoga ćete svakako upamtiti po Airbump bočnim štitnicima i odmah znati o kojemu je modelu riječ. Zanimljiva je i ta dizajnerska igra crvene i bijele boje. Nevjerojatno zvuči, ali s crvenim krovom ovaj automobil djeluje kao mali SUV! Iskreno, već sada nas zanima kako će izgledati nova generacija C3, jer je od prvoga C3 današnja transformacija fascinantna.

I u unutrašnjosti novi C3 daju ugodnu promjenu za razliku od prethodnog modela. Mnogo je više prostora zahvaljujući 9 milimetara širem međuosovinskom razmaku. To se posebno očituje na stražnjem sjedalu, jer osobe više od 190 cm neće imati problema kako s koljenima, tako i s ramenima. Što se tiče vozačkog sjedala koje je udobno, pogled na upravljač i komandnu ploču nudi samo jedan komentar - ništa nije prepušteno slučaju. Taman toliko tipki koliko je potrebno za osjećaj da ovaj automobil ima sve što poželimo.

Kupac novog C3 može uz doplatu od 2000 kuna dobiti i Connected Cam sustav. Full HD kamera smještena je ispod središnjeg retrovizora, a osim fotografiranja i stvaranja videozapisa koji se mogu dijeliti preko posebne aplikacije, nije važno zanemariti ni činjenicu da se u slučaju mogućeg sudara Connected Cam sustav automatski aktivira i pohranjuje snimku dugu minutu i pol.

Vožnja s Citroënom C3 1.2 PureTech Shine bila je ugodna i sigurna, a isprobali smo sve prometnice od Osijeka do Zagreba - autocestu, gradsku vožnju te lokalne i državne ceste. Za dinamičnu vožnju gradskim ulicama zaslužan je trocilindrični 1.2 PureTech benzinac s 82 “konja”. To je sasvim dovoljno da bez problema možete savladati i zahtjevnije gradske prometne zavrzlame. Od jednolične vožnje po autocesti od ovoga automobila ne treba očekivati previše - iskreno, to mu i ne treba. S obzirom na to da je maksimalna brzina 168 km na sat, ugođaj vožnje na 130-140 km/h je O.K. Iako je riječ o malom automobilu, buke nema. Sasvim dovoljno da se 280 km, koliko ima od Osijeka do Zagreba, prijeđe za nepuna dva i pol sata, i pri tome ne potrošite mnogo goriva! Zajedno s autocestom ukupna potrošnja bila je 6,7 l/100km.

Startna cijena modela C3 PureTech Shine je 102.900 kuna, a testirani model zbog alu naplataka od 17 cola, stražnje kamere, navigacije, kamere Connected Cam, zatamnjenog stakla i rezervnog kotača standardnih dimenzija košta 123.840 kuna do registracije.

Milan BUGARIĆ
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Motor3 cilindra, benzin

Obujam1199 ccm

Dimenzije (d/v/š)400x175x147 cm

Pogonprednji kotači

Mjenjačručni, 5 brzina

Prtljažnik300 l

0-100 km/h/13 sekundi

Potrošnja na testu/6,7 l/100km

Cijena testnog modela123.840 kn

300

litara je obujam prtljažnika, identičan kao i u prethodnom modelu

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala