Autoglas
SUZUKI VITARA 1.6D ELEGANCE 2WD

Četiri razloga zašto je Vitara osvojila kupce
Objavljeno 24. svibnja, 2016.
Godinu dana nakon benzinske inačice sjeli smo za upravljač i iznimno živahne dizelske izvedenice popularne Suzuki Vitare

Nedavno je objavljen podatak kako od svih prodanih novih vozila čak 63 % otpada na pravne osobe, odnosno tvrtke u privatnom i državnom vlasništvu, a tek 37 % kupuju fizičke osobe. A od tih 37 % prodanih vozila fizičkim osobama najveći broj njih odlučio se upravo za kupnju Suzuki Vitare.

Slijedom navedenog, nakon godine dane evo nas opet za upravljačem Suzuki Vitare, ne bismo li otkrili što je privuklo kupce, a po nama to su četiri dobra razloga.

Povoljna cijena

Nećemo se lagati, kada automobil kupujete kao fizička osoba i od svoje plaće morate odvojiti vjerojatno jedan dobar dio za otplatu automobila, cijena je itekako važna. Tada, a uvjereni smo i u gotovo većini situacija, želite dobiti što više za svoj novac. Startni modeli Suzuki Vitare kreću već s cijenom od 111.250 kuna. Uzmemo li u obzir da je riječ o SUV-u koji već i u osnovnoj opremi donosi podosta toga (primjerice start-stop sustav, brojne sigurnosne tehnologije, dnevna svijeta, zaslon osjetljiv na dodir, itd.), cijena je tako jedan od prvih elemenata koji će privući kupce.

Adaptivni tempomat

Iako serijski dolazi tek u paketu opreme Elegance koji smo imali prilike testirati, ovo je komad opreme koji jednostavno morate imati! Naime, adaptivni tempomat kako mu i ime govori omogućava da postavite željenu brzinu kojom će vam se Vitara kretati i odredite distancu od vozila ispred. Tada nastupa pravo malo čudo – uz pomoć brojnih senzora Vitara će ubrzavati i usporavati s obzirom na udaljenost vozila ispred. Ovo je i izuzetno dobrodošao sigurnosni dodatak koji može uvelike pomoći u sprječavanju sudara. Dakako, tu je i upozorenje od frontalnog sudara koje je uvijek aktivno, bez obzira na to je li adaptivni tempomat uključen ili ne. S obzirom na kategoriju i cijenu vozila, ovo je vro ugodno iznenađenje koje nalazimo u Vitari.

Štedljiv i živahan motor

Iako smo prošle godine sjeli za upravljač benzinske inačice, žao nam je što odmah nismo imali priliku sjesti za upravljač dizelske inačice. Iako je riječ o motorima iste snage (120 KS), dojam koji pružaju u vožnji razlika su kao „nebo i zemlja“. I dok je „benzinac“ bio poprilično lijen, dizelaš je iznenađujuće živahan, agilan, potentan.

Sa svojih 1,6 litara obujma „dizelaš“ odaje dojam kao da je ispod poklopca motor mnogo većeg obujma.

Uz 320 Nm sile okretnog momenta, među ubrzanja, pretjecanja, ali i krstarenja na brzinama oko 150 km/h su perolaka. Uza sve to valja istaknuti potrošnju od kakvih 4 do 5 litara! Teško da može bolje.

Bogata oprema

Kako smo u uvodu spomenuli, Vitara već i u osnovnoj opremi donosi pregršt opreme. Međutim, mi ćemo se osvrnuti na našu testiranu Suzuki Vitaru 1.6D Elegance 2WD. Dakle, ksenonska svjetla s automatskim paljenjem (LED dnevna i ksenon kratka svjetla), kamera za vožnju unatrag, navigacija i napredna multimedija, adaptivni tempomat, koža i alkantara, pomoć pri kretanju na uzbrdici i tako dalje. Oprema je doista bogata i zapravo možda i prvi put viđena u ovakvoj klasi automobila.

Marin REŽIĆ
Pametno uložen novac

Ako se već odlučujete za kupnju Suzuki Vitare, naš prijedlog je svakako odabrati model kao što smo imali na testu Suzuki Vitara 1.6D Elegance 2WD, koji u otkačenoj dvobojnoj varijanti djeluje odlično. Iako je cijena zbog ove opreme narasla na čak 166.000 kuna, nakon nekoliko kilometara imat ćete osjećaj pametno uloženog novca. Prostora za napredak ima, po nama unutrašnjost bi mogla donijeti malo više na opip mekih materijala, no kada sve skupa zbrojimo, riječ je o pametnoj kupnji. U salonima Automobili Škojo na raspolaganju su vam Suzuki Vitare koje će vas uvjeriti u ono o čemu pišemo, a što su kupci već potvrdili.

Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala