Objavljeno 17. veljače, 2015.
Volkswagen gospodarska vozila prvi put predstavljaju četvrtu generaciju iznimno popularnog Caddyja. Prodano je oko 1,5 milijuna nagrađivane prethodne generacije tijekom jedanaest godina u kojima se proizvodila. Taj će uspjeh novi Caddy zasigurno nastaviti, budući da su ovo urbano dostavno vozilo i njegova srodna varijanta, koja se koristi u privatne svrhe, prošireni i unaprijeđeni u svakom aspektu.
Sustavi vožnje koriste najsuvremeniju tehnologiju, a Caddyjevi novi motori pružaju maksimalnu učinkovitost i usklađenost s normom ispušnih plinova EU6. Temelj za četiri TDI dizelske verzije uvijek su 4-cilindarski 2,0 l motori. Njihova snaga seže od 55 kW / 75 KS sve do vrhunskog motora sa 110 kW / 150 KS. Najmanju potrošnju goriva bilježi Caddy furgon Blue Motion, posebno razvijen za dostave unutar grada.
- Sa svojom niskom potrošnjom goriva ispod četiri litre na 100 kilometara, novi Caddy postavlja novi standard, objašnjava dr. Eckhard Scholz, predsjednik uprave Volkswagen gospodarskih vozila. Čak i novi 1,4l TGI motor, nasljednik iznimno popularnog Caddy EcoFuel motora, troši tek 4,1 kg prirodnog plina na 100 kilometara. Zbog smanjenja veličine i turbopunjača ovaj motor je proizveden s većom snagom u usporedbi s njegovim prethodnikom te troši i do 28 posto manje goriva. Ove brojke u vezi sa snagom pogoduju svima te su povoljne kako za okoliš, tako i za novčanik. Što se tiče benzinskih motora, može se odabrati između njih tri. Oni sežu od 4-cilindarskog 1,2 l TSI motora sa 62 kW / 84 KS i 3-cilindarskog 1,0 l TSI motora sa 75 kW / 102 KS sve do velikog 4-cilindarskog 1,4 l TSI motora s izlaznom snagom od 92 kW/125 KS. Brojne nove sigurnosne značajke i značajke udobnosti novog Caddyja štite putnike i pružaju potporu vozaču.
- Kako bismo to postigli, ugradili smo velik broj sustava potpore za vozača, koji su bez premca u segmentu gradskih dostavnih vozila - ističe Hans-Joachim Rothenpieler, član uprave za tehnološki razvoj Volkswagen gospodarskih vozila. Jedan od njih je sustav nadzora okoline “Front Assist” koji uključuje City funkciju kočenja u nuždi: ako vozaču promakne prepreka pri brzini od 30 km/h, sustav automatski prilagođava kočnice i, u idealnom slučaju, u potpunosti sprječava sve sudare. U izvedbi s putničkim prostorom novi Caddy je primjerice dodatno opremljen i bočnim zračnim jastucima te zračnim zavjesama.
Dizajn novog Caddyja ne oduševljava samo oštrijim rubovima i jasno definiranim površinama s otmjenom jasnoćom. Redizajnirani prednji i profilirano izvedeni stražnji dio vozila daju novom kombiju nepogrešiv karakter – dodatno obilježen novim izgledom prednjih i stražnjih svjetala.(M.Bu.)
Multikolizijska kočnica
Otprilike 22 posto svih sudara, koji uključuju ozljede, sudari su s više od jedne prepreke. Kako bi se što je više moguće smanjio rizik u vezi s ovim scenarijem, nagrađivani sustav multikolizijske kočnice uključen je kao standardna oprema u novom Caddyju. On nakon sudara automatski počinje s kočenjem, ako vozač više nije u mogućnosti reagirati.
Novi Caddy lansirat će se u Njemačkoj koncem lipnja, dok će se u svim drugim zemljama pojaviti netom poslije