Autoglas
NOVI CADDY – UVIJEK NAJBOLJI IZBOR

Svjetska premijera četvrte generacije traženog modela
Objavljeno 17. veljače, 2015.

Volkswagen gospodarska vozila prvi put predstavljaju četvrtu generaciju iznimno popularnog Caddyja. Prodano je oko 1,5 milijuna nagrađivane prethodne generacije tijekom jedanaest godina u kojima se proizvodila. Taj će uspjeh novi Caddy zasigurno nastaviti, budući da su ovo urbano dostavno vozilo i njegova srodna varijanta, koja se koristi u privatne svrhe, prošireni i unaprijeđeni u svakom aspektu.

Sustavi vožnje koriste najsuvremeniju tehnologiju, a Caddyjevi novi motori pružaju maksimalnu učinkovitost i usklađenost s normom ispušnih plinova EU6. Temelj za četiri TDI dizelske verzije uvijek su 4-cilindarski 2,0 l motori. Njihova snaga seže od 55 kW / 75 KS sve do vrhunskog motora sa 110 kW / 150 KS. Najmanju potrošnju goriva bilježi Caddy furgon Blue Motion, posebno razvijen za dostave unutar grada.

- Sa svojom niskom potrošnjom goriva ispod četiri litre na 100 kilometara, novi Caddy postavlja novi standard, objašnjava dr. Eckhard Scholz, predsjednik uprave Volkswagen gospodarskih vozila. Čak i novi 1,4l TGI motor, nasljednik iznimno popularnog Caddy EcoFuel motora, troši tek 4,1 kg prirodnog plina na 100 kilometara. Zbog smanjenja veličine i turbopunjača ovaj motor je proizveden s većom snagom u usporedbi s njegovim prethodnikom te troši i do 28 posto manje goriva. Ove brojke u vezi sa snagom pogoduju svima te su povoljne kako za okoliš, tako i za novčanik. Što se tiče benzinskih motora, može se odabrati između njih tri. Oni sežu od 4-cilindarskog 1,2 l TSI motora sa 62 kW / 84 KS i 3-cilindarskog 1,0 l TSI motora sa 75 kW / 102 KS sve do velikog 4-cilindarskog 1,4 l TSI motora s izlaznom snagom od 92 kW/125 KS. Brojne nove sigurnosne značajke i značajke udobnosti novog Caddyja štite putnike i pružaju potporu vozaču.

- Kako bismo to postigli, ugradili smo velik broj sustava potpore za vozača, koji su bez premca u segmentu gradskih dostavnih vozila - ističe Hans-Joachim Rothenpieler, član uprave za tehnološki razvoj Volkswagen gospodarskih vozila. Jedan od njih je sustav nadzora okoline “Front Assist” koji uključuje City funkciju kočenja u nuždi: ako vozaču promakne prepreka pri brzini od 30 km/h, sustav automatski prilagođava kočnice i, u idealnom slučaju, u potpunosti sprječava sve sudare. U izvedbi s putničkim prostorom novi Caddy je primjerice dodatno opremljen i bočnim zračnim jastucima te zračnim zavjesama.

Dizajn novog Caddyja ne oduševljava samo oštrijim rubovima i jasno definiranim površinama s otmjenom jasnoćom. Redizajnirani prednji i profilirano izvedeni stražnji dio vozila daju novom kombiju nepogrešiv karakter – dodatno obilježen novim izgledom prednjih i stražnjih svjetala.(M.Bu.)

Multikolizijska kočnica

Otprilike 22 posto svih sudara, koji uključuju ozljede, sudari su s više od jedne prepreke. Kako bi se što je više moguće smanjio rizik u vezi s ovim scenarijem, nagrađivani sustav multikolizijske kočnice uključen je kao standardna oprema u novom Caddyju. On nakon sudara automatski počinje s kočenjem, ako vozač više nije u mogućnosti reagirati.

Novi Caddy lansirat će se u Njemačkoj koncem lipnja, dok će se u svim drugim zemljama pojaviti netom poslije

Možda ste propustili...

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku