Osijek
UČESTALE ŽALBE NA PLIN

Građani: Kvaliteta isporučenog plina je loša HEP: Rezultati testiranja u granicama su normale
Objavljeno 10. siječnja, 2015.

Sumnje u kvalitetu plina opet su aktualne, a u posljednjih nekoliko dana u redakciju Glasa Slavonije stiglo je više pritužbi na kvalitetu tog energenta. Građani se pripremaju za visoke račune za prosinac, koji je bio poprilično hladan, pogotovo u danima oko prelaska u novu godinu. No prvi dani nove godine iznova su probudili sumnje u kvalitetu isporučenog plina, a pritužbe stižu na neobičnu boju, miris i malu snagu isporučenog plina.

- Neki dan sam morao značajno pojačati bojler kako bih ugrijao kuću iako su vanjske temperature znatno više nego prije desetak dana. Očito je kako je oslabjela kalorijska vrijednost plina, a provjerio sam i boju plamena na ploči za kuhanje gdje je plamen žutocrvene umjesto plave boje. Bojler mi se praktički ne isključuje, a termostat je namješten na 22 stupnja, isto kao i kada je vani bio debeli minus. Čini se da se opet možemo pripremati na goleme račune - rekao nam je pretplatnik iz Donjeg grada.

Slična pritužba stigla je i iz Josipovca, iz Sunčane ulice, a nezadovoljni potrošač kaže kako se na isti problem žale i njegovi susjedi.

- Plin čudno smrdi, ne gori kako treba i ne grije ni približno kao što bi trebao. Bojler sam morao pojačati da dobijem temperaturu na koju sam naviknut i koju sam inače postizao bez problema - kaže naš sugovornik.

Ima li problema u distribuciji plina upitali smo Damira Pećušaka, direktora HEP plina, koji je još jednom ponovio da boja plamena ne upozorava na smanjenu kalorijsku vrijednost plina, nego je rezultat više faktora, primjerice omjera miješanja plina sa zrakom.

- Kada govorimo o kvaliteti plina, tvrtka Plinacro obavlja testiranje dva puta mjesečno i svi rezultati su unutar granica normalnog. Dakle, ne možemo govoriti o smanjenoj kalorijskoj vrijednosti plina ili nekim drugim manjkavostima - pojašnjava Pećušak te dodaje kako pristižu podatci o potrošnji u prosincu i jasno je kako će potrošnja biti osjetno veća nego u studenom.

Upitali smo i ima li pritužbi na kvalitetu plina u zadnje vrijeme, a Pećušak kaže kako pritužbi uvijek ima, ali rezultati testiranja su javni i problema s plinom jednostavno nema.

Neugodnih iznenađenja kada stignu računi će, nema sumnje, biti, ali valja uzeti u obzir i da usporedba računa za prosinac i studeni nema smisla jer je prosinac bio značajno hladniji od studenoga u kojem smo imali i gotovo proljetnih dana. I. Sekol

Korisnici se žale da je plamen žutocrvene umjesto plave boje, a iz HEP-a kažu da boja plamena ne otkriva kalorijsku vrijednost plina

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike