Autoglas
VOZILI SMO: CITROËN C4 CACTUS SHINE EDITION

Zvijezda je rođena
Objavljeno 18. studenog, 2014.

K ao što smo kod čistokrvnih Citroëna naučili tijekom desetljeća bogate povijesti, i njihov najnoviji uradak ističe se originalnim dizajnom koji je praktičan i ne ostavlja vas ravnodušnim.

Misao je bila kupcima ponuditi mnogo više od automobila koji bi trebao ispuniti njihove osnovne potrebe. Jer kompaktni terenci su u aktualnoj generaciji dimenzijama i cijenom odavno nadišli klasu iz koje su potekli, a Cactus tu nudi utilitarno vozilo u kojemu vozaču i putnicima ništa neće nedostajati, a najmanje zabave. Tako C4 Cactus, čije samo ime kaže kako je član kompaktne obitelji modela C4, nudi tehnološke inovacije i snažna obilježja dizajna, udobnosti, lakoće uporabe i manjih troškova uporabe. Veličine je kompaktne limuzine (duljina 4,16 m, širina 1,73 m), uz međuosovinski razmak od 2,6 metara koji je identičan onome u C4, no nudi veću prostranost.

Aerodinamičnost

Podatak o 1,48 m visine govori u korist aerodinamičnosti, prevjesi su smanjeni, zbog čega su kotači smješteni na same uglove vozila. Dizajneri su karoseriju lišili svakog oblika agresivnosti, dodali joj bočna leptir-stakla i “plutajući” krov, kao i svjetlosni „potpis“ s dnevnim LED svjetlima i svjetlima ugrađenima u Airbump.

Upravo je Airbump, praktična inovacija koja gradsku vožnju čini još bezbrižnijom, jedna od odlika Cactusa. Ugrađen u bokove i odbojnike, Airbump grafički dopunjava pročišćen i glatki stil automobila. Airbump ne zahtijeva posebno održavanje te izravno utječe na smanjenje troškova održavanja i popravaka.

Jednostavno, a opet moderno oblikovan interijer, oduševljava. Tu nalazimo 100 % digitalno i intuitivno upravljačko sučelje, čime je “radno mjesto” vozača rasterećeno za mnoštvo prekidača i gumbića, a sve je povezano s komandama povezanima oko 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir koji upravlja svim uobičajenim funkcijama (klimatizacijski uređaj, mediji, navigacija, parametri vozila, telefon, internetske usluge te sustavi za pomoć u vožnji).

Četiri godine jamstva

Široka prednja sjedala dizajnirana su tako da podsjećaju na sofu, suvozačev zračni jastuk ugrađen je u strop, zahvaljujući tehnologiji Airbag in Roof čime se putnicima sprijeda nudi više prostora i veći obujam pretinaca. Panoramski stakleni krov s visokom toplinskom zaštitom kupa kabinu svjetlošću bez osjećaja vrućine. Prtljažnik je obujma 358 litara, dok na putovanje još podsjećaju unutarnje ručice vrata (kožni remeni) i gornji pretinac armaturne ploče (okovi i čavli) nalik na putne torbe.

Testni model s oznakom Shine Edition PureTech 110 S&S BVM stoji do registracije 140.088 kuna bez doplata. Osim toga imao je i posebnu bijelu boju, panoramski krov, kožnate presvlake i pomoć pri parkiranju, što je cijenu podiglo na ozbiljnih 154.054 kune. I za kraj, treba naglasiti kako su cjelokupni troškovi uporabe modela Citroën C4 Cactus smanjeni za više od 20 % u odnosu na referentne modele u segmentu kompaktnih limuzina, dok je jamstvo četiri godine ili do 70.000 km.

Mato PAVLIČEVIĆ
Štedljivi motor

Testni automobil pokretao je 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinac oznake e-THP sa 110 KS koji je prava mjera za ovakav automobil. Zahvaljujući turbu, razvija okretni moment od 205 Nm, a u vožnji nije potrebno mnogo rada s ručicom petstupanjskog mjenjača. Do „stotke“ će ubrzati za 9,3 sekunde, dok je krajnja brzina 188 km/h. Uz opreznu nogu na papučici gasa prosjek testa bio nam je šest litara na 100 km.

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X