Osijek
ANTUN BILOŠ - DIREKTOR NAJVEĆEG SLAVONSKOG TRGOVAČKOG CENTRA

U Portanovi se otvara prodavaonica Müller
Objavljeno 25. listopada, 2014.

Treća je godina od početka poslovanja Trgovačkog centra Portanova, prvog tako velikog centra na prostoru istoka Hrvatske.

Kako će i sami za sebe reći, i dalje se “percipiraju kao živi organizam”, koji je podložan promjenama. O čemu je riječ, te jesu li i dalje najposjećenija slavonska shopping destinacija, pitali smo Antuna Biloša, direktora Portanove.

Je li se u ove tri godine što znatnije promijenilo u strukturi vaših posjetitelja i zakupnika?

- Portanova je otvorena 2011. godine, ali se ne možemo oteti dojmu kako je ta godina daleko iza nas. Za takav subjektivan doživljaj najzaslužniji su događaji koji su obilježili naše postojanje. Međutim, od samog početka sustavno pristupamo svakom aspektu poslovanja i zbog toga je nužno učiti na dnevnoj bazi, kako bismo trajno poboljšavali i usavršavali splet ponude i aktivnosti koje organiziramo za naše posjetitelje. Trgovački centar možemo percipirati kao živi organizam, koji se iz dana u dan mijenja te samim time dolazi do određenih promjena. Kada bismo gledali unatrag i usporedili Portanovu pri otvorenju i Portanovu danas, mogli bismo zaključiti kako je u tom razdoblju došlo do značajnih promjena unutar Centra.

Kada se Portanova otvarala, primjerice, H&M nije bio na hrvatskom tržištu, a s ulaskom na tržište Hrvatske svoju prodajnu jedinicu otvorio je i u Portanovi. Uz jednu tako veliku promjenu kao što je bio ulazak toga poznatoga brenda, u Centru je došlo i do manjih promjena trgovaca i njihovih lokacija, a sve to, naravno, u skladu s ponudom i potražnjom na tržištu. S velikim zadovoljstvom i ponosom mogu najaviti još jednu veliku promjenu u Centru i, usudio bih se reći, jednu od najznačajnijih novosti od samog otvorenja, a to je dolazak Müllera.

Da se referiram na vaše pitanje oko posjetitelja; kao što znate, Portanovi gravitira cijela regija i rubna područja susjednih zemalja, Srbije, Bosne i Hercegovine te Mađarske, a od otvorenja Portanova je postala najposjećenija shopping destinacija istočne Hrvatske te mogu zaključiti da se struktura posjetitelja nije uvelike promijenila.

Kakvi su rezultat poslovanja u ovoj godini?

- Godina još nije završila pa je još prerano za konkretne zaključke, ali prema proteklih deset mjeseci mogu reći da bilježimo blagi rast posjeta, a, kumulativno gledano, rastu i ukupni prihodi.

Trend rasta u usporedbi s prethodnom godinom je nastavljen, zbog čega smo svakako zadovoljni i očekujemo da će rezultati biti takvi i na godišnjoj razini. Dodatno bih spomenuo da je Portanovu do sada posjetilo više od 15 milijuna posjetitelja.

Najavili ste dakle i novog zakupnika?

- Do kraja godine ponudu Portanove upotpunit će još nekoliko brendova, ali svakako najznačajniji dolazak je Müllera. Iznimno mi je drago što ćemo našu ponudu proširiti za zakupoprimca takvog ranga i značenja, a izuzetno me veseli činjenica da će u Portanovu doći trgovac s najvećim drogerijskim asortimanom u Hrvatskoj.

Dario KUŠTRO
Čarolija Božića s posebnim iznenađenjem

Približavamo se blagdanskom ozračju, koje će to marketinške i promocijske aktivnosti biti usmjerene kupcima?

- Kao i svake godine do sada, tijekom adventa pokušat ćemo na najtopliji način dočarati čaroliju Božića, shoppinga i zabave. Aktivnosti će kao i svake godine do sada biti brojne, a ove godine za posjetitelje pripremamo i posebno iznenađenje. No kako bi to i ostalo iznenađenje, predlažem još samo malo strpljenja. Ono što vam mogu garantirati je da ćemo i ove godine pokušati napraviti nešto posebno za sve naše posjetitelje kako bi blagdansko razdoblje bilo zaista čarobno.

15

milijuna posjetitelja zabilježila je do sada Portanova

Najčitanije iz rubrike