Autoglas
MAŠTOVITOST NA DJELU

Vozili smo: C1 Citroën Airscape Feel Edition VTI 68
Objavljeno 21. listopada, 2014.

I nova generacija C1 ponovno je razvijena zajedno s Toyotom Aygo i Peugeotom 108 pa su im šasija, veliki dijelovi karoserije i unutrašnjost zajednički.

Ipak, prema tradiciji, u Citroënu su se jako potrudili učiniti svog dvojajčanog blizanca drukčijim od drugih. Prednji dio automobila nimalo ne sliči odvažnoj grafici Ayga u obliku slova X, ni svjetlima nagnutima unatrag i urednoj rešetki 108-ice. Umjesto toga, Citroënov je odjel za dizajn uspio ugurati svoje karakteristično uređenje dvodijelnog prednjeg svjetla s okomitim LED svjetlima ugrađenima u branik. Na stražnjem kraju nalaze se svjetla s 3D efektom i staklena vrata, a zacrnjeni A-stupovi stvaraju iluziju proširenog vjetrobranskog stakla. Osim Citroënovih znački, arhitektura kabine identična je uređenju Ayga i 108-ice, ali to nije loše. Ukrasi u boji na središnjoj konzoli i okviru poluge mjenjača, bljeskovi izložene boje na vratima i izbor živahne tkanine za sjedala dovoljni su da odvuku pozornost s činjenice da kvaliteta materijala nije u rangu ponuđenih u VW Upu! i Škodi Citigo.

Držač instrumenata spojen na vrh stupa upravljača ugodno je futuristički, a komande radiouređaja i ventilacije sad izgledaju mnogo ozbiljnije i jednostavnije su za korištenje.

Novi model ima istu osnovnu platformu i dimenzije kao i njegov prethodnik, pa je i dalje skučen u stražnjem dijelu, a prostora za glavu je malo. Prtljažnik obujma 180 litara dizajniran je za šoping-vrećice, ne za velike putne torbe, no oborite li podijeljenu stražnju klupu, dobit ćete korisnih 780 litara prostora.

Na cesti se C1 doima neobično poznatim, s jednako skakutavom vožnjom i labavom kontrolom karoserije kao i njegov prethodnik (što ne iznenađuje, jer je preuzeo njegovu temeljnu strukturu), ali to ne znači da nije zabavan. Lak ali izravan upravljač dobro je namješten za provlačenje kroz promet, a uglađenost na svim brzinama uvelike je unaprijeđena tako da sad ima manje buke vjetra i guma te manje lupanja ovjesa. Novi 1,2-litreni motor PureTech s tri cilindra bez turbopunjača nudi prilično srčanu izvedbu. Novi pogon zapravo na puno načina savršeno dočarava novi C1 – premda ima nedostataka, sve u svemu, jako je zabavan.

I dok je njegov izgled pitanje osobnog ukusa, krov od tkanine i veliki dodirni zaslon sigurno će privući kupce. Uglađenost krstarenja je vrhunska, a motor PureTech ima izraženu osobnost.

Mato PAVLIČEVIĆ

Motor: 3-cilindarski benzinski

Obujam:998 ccm

Snaga:50 kW/68 KS @ 6000 o/min

Okretni moment:95 Nm @ 4800 o/min

Mjenjač:ručni, 5 brzina

Dimenzije:3475 x 1630 x 1460 mm

Prtljažnik:180/780 l

Maksimalna brzina:157 km/h

Ubrzanje 0 - 100 km/h:14,3 s

Potrošnja:5,0/3,6/4,1 l/100 km

Na testu:5,5 l/100 km

Emisija CO2:95 g/km

Cijena:92.097 kn

92.097

kuna cijena je modela koji smo testirali

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce