Osijek
PREGLED I ČIŠĆENJE DIMNJAKA

Pojedinci odbijaju čišćenje dimnjaka i izlikom da su invalidi Domovinskog rata
Objavljeno 21. rujna, 2014.
Onaj tko ne postupi prema propisima može biti prijavljen komunalnim redarima te snositi za to određenu kaznu

Čišćenje dimnjaka uoči sezone grijanja nije samo preporuka već i obveza građana sukladno propisanoj gradskoj odluci. Onaj tko ne postupi prema propisima može biti prijavljen komunalnim redarima te snositi za to određenu kaznu, no unatoč svemu, još uvijek je puno onih koji se na svoju obvezu oglušuju.

- Imamo potrošača koji ne dopuštaju pregled dimnjaka i služe se raznim izlikama. Bude onih koji kažu da su invalidi Domovinskog rata te da su kao takvi oslobođeni obveze čišćenja dimnjaka, ali i onih koji kažu da za grijanje uopće ne koriste dimnjak, a u stambenom prostoru imaju centralno grijanje. Za njih, ali i za sve druge koji ne dopuštaju čišćenje propisane su kazne, no prije toga mi ima dajemo četiri mogućnosti da plate tu obvezu - ispričala je Martina Družinec iz službe za odnose s javnošću tvrtke Dimnjak.

U slučaju da osoba ne dopusti ulaz djelatniku Dimnjaka i pregled, slijedi obavijest o obvezi, a potom i upozorenje, potom zahtjev te naposljetku i opomena. Oni koji prime taj četvrti dokument, pojašnjava Družinec, već bivaju prijavljeni komunalnom redaru, koji će potom ispisati za to predviđenu kaznu. Unatoč još ranijoj najavi kako će se neplatiše prijavljivati nadležnim službama, Družinec kaže kako to pravilo nije vrijedilo do nedavno, kada su započele ne samo prijave nego i detaljne evidencije koje se kućanstvo grije na koje trošilo i ostale potrebne podatke.

- Ima i onih koji nemarno postavljaju bojlere na mjesta gdje ne smiju, što može dovesti do neželjenih situacija. Ipak, servis bojlera i pregled je na savjesti građana, no apeliramo da to ne rade sami jer može doći do neželjenih posljedica - upozorava Družinec.M.Mihelić

KAKO PREPOZNATI “PRAVOG” DIMNJAČARA?
U Dimnjaku vode evidenciju obavljenih usluga

Svaki djelatnik koji radi s građanima, kaže Družinec, sa sobom nosi iskaznicu te obvezno fiskalnu blagajnu. Tako se ne može dogoditi da građani ostanu prevareni, odnosno da ne razlikuju djelatnike Dimnjaka od onih koji nude čišćenje dimnjaka "na crno" ili kojekakvih drugih osoba koje se lažno predstavljaju. “Na taj način se kontroliraju djelatnici i ne može se dogoditi da netko ne obavi uslugu, odnosno da bude bilo kakvih problema. Osim toga, ne može se niti dogoditi da netko od djelatnika dođe dva puta kod istoga korisnika, jer vodimo evidenciju”, kaže Družinec.

Građani koji ne dopuste djelatniku Dimnjaka kontrolu, na posljetku se prijavljuju komunalnom redaru

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike