Autoglas
ATENZA - MAZDIN PARTNER U OSIJEKU

Renesansa Mazde nastavlja se i dalje
Objavljeno 18. ožujka, 2014.
U Atenzi ne miruju, sve je podređeno kupcu i vlasnicima Mazdinih vozila

Zahvaljujući tvrtki Atenza, jedan od najpoznatijih japanskih brandova - Mazda, učvrstila je svoju poziciju u Osijeku. Brojnim kupcima na raspolaganju su sve prodajne i servisne usluge u jamstvenom roku i izvan njega. Mazdina svojevrsna renesansa u Osijeku počela je u listopadu 2012. godine, kada je tvrtka Atenza iz Vinkovaca svoje poslovanje proširila i na Osijek. Ubrzo su uslijedile uspješne prezentacije modela CX-5 i Mazde 6, oba s vrhunskom Skyactiv tehnologijom.

U Atenzi ne miruju, sve je podređeno kupcu i vlasnicima Mazdinih vozila. Od voditelja centra Dejana Vincetića doznajemo da je i njih iznenadio interes kupaca za Mazdinim modelima, posebice za novom Mazdom 3.

- Trojka je stigla krajem prošle godine i kupci doslovce čekaju u redu. Privlačnost dizajna i tehnologije sada je dostupna širem krugu kupaca. Iako Mazda 3 nije među najjeftinijima u segmentu, interes kupaca ne jenjava. To samo govori o imageu koji je Mazda izgradila. Oni koji voze Mazdu, znaju što je Mazda, rekao je Vincetić, dodajući da u prva dva mjeseca ove godine u Hrvatskoj Mazda trenutačno (rezultati za siječanj i veljaču) uzima gotovo pet posto tržišta osobnih vozila, više nego igdje u Europi, u kojoj je prosječni udjel tek nešto veći od jedan posto. To je više nego što je Mazda u Hrvatskoj imala u posljednjih 10-ak godina, s time da je više nego udvostručila prodajne brojke u odnosu na isto razdoblje 2013. godine. Najbolje prodavani modeli su Mazda 3, ali i Mazda 6, te CX-5.

U Osječko-baranjskoj županiji Mazda se čak i bolje drži nego na nacionalnoj razini. Sa 6,1 posto udjela trenutačno dijeli visoko 6. mjesto među markama (zajedno s Toyotom i Škodom), s time da je Mazdin rast u prva dva mjeseca u odnosu na isto razdoblje prošle godine čak 500 posto! U najprodavanijem C-segmentu Mazda 3 je na 5. mjestu, Mazda 6 je druga u D-segmentu, a CX-5 je najprodavaniji u segmentu srednjih SUV-ova.

Da bi vlasnik Mazdinog vozila bio zadovoljan, potrebna mu je cjelovita usluga, a to djelatnici Atenze jako dobro znaju. Kupcima i vlasnicima stoga je na raspolaganju cjeloviti paket usluga, od prodaje do postprodaje - salon sa svim recentnim modelima, demo vozila, trgovina rezervnim dijelovima, vulkanizerski servis.

Prema Vincetićevim riječima, Mazdini tehničari prolaze strogi i precizno definirani proces obuke, sve u cilju što kvalitetnije usluge vlasnicima Mazdinih vozila. A da je odnos s klijentom, bio on kupac ili vlasnik vozila, na prvom mjestu djelatnika Atenze, uvjerili smo se i sami. Osječanin se zanimao za kupnju Mazde 3, imao je mnogo pitanja, i na sva je dobio odgovor. Budućeg kupca razveselila je činjenica da uz novi model dobija i pet godina jamstva ili 150.000 kilometara. I na kraju nam je ispričao nešto znakovito - do sada je bio vlasnik dvije druge marke automobila, a sada se odlučio za Mazdu!

ODLIČNA LOKACIJA

Za rast Mazde veći od rasta tržišta zaslužni su novi atraktivni modeli, ali svakako podrška i povjerenje u lokalnog partnera Atenzu. Na adresi Sv. Leopolda Bogdana Mandića 111/R, Atenza nudi prodajno-servisni centar po svim važećim Mazdinim standardima. Riječ je o izvrsnoj lokaciji koja jamči laku dostupnost za sve stanovnike Osijeka i šire okolice.

Oni koji voze Mazdu, znaju što je Mazda

Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku