Osijek
OGORČENI PITAJU MINISTARSTVO PROMETA:

Jesu li stanovnici Čepina i Bijelog Brda građani drugog reda?
Objavljeno 18. lipnja, 2013.
Neki će Čepinčani morati prevaliti pješice i 13 kilometara da bi mogli na autobus za Osijek

Čelnici GPP-a Osijek te općina Čepin i Erdut jučer su na konferenciji za novinare podignuli glas protiv, smatraju, nerazumnog rješenja resornog Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, pristigloga protekloga tjedna, a u kojemu se GPP-u nalaže da prilikom obavljanja javnog linijskog prijevoza stanovnika Čepina i Bijelog Brda koristi isključivo Autobusni kolodvor u Osijeku, umjesto da, kao do sada, putnici mogu ući i izići na bilo kojoj autobusnoj stanici.

"Dakle, 12. lipnja, dva dana prije završetka nastave u školama, u GPP je stiglo rješenje Ministarstva kojim se građane Čepina i Bijelog Brda pretvara u 'građane drugog reda'. Naglašavam kako mjesečne karte ima više od tisuću stanovnika Čepina i stotinjak stanovnika Bijelog Brda. Ova odluka ima uporište u zakonu, ali pitam ja vas je li moralno da stanovnike tih dvaju mjesta, posebice Čepina koji smatramo dijelom Osijeka, više ne kupimo na stanicama blizu njihovih kuća, već samo na jednom mjestu, te ih više ne iskrcavamo na više stanica u Osijeku, nego samo na Autobusnom kolodvoru Osijek?" javno je odgovorne prozvao Igor Medić, direktor GPP-a. Istaknuo je i kako će GPP, ako se to dosljedno bude primjenjivalo, godišnje trošiti čak oko 300 tisuća kuna za pokrivanje kolodvorskih naknada, "i to za ljude koji uopće ne žele ili ne moraju ući na taj kolodvor". "Do 1. srpnja, odnosno do isteka aktualnih mjesečnih karata, mi ćemo ovu odluku poštovati samo djelomice, jer želimo izići u susret mještanima Čepina i Bijelog Brda. Dakle, naši će autobusi prometovati kao i do sada, s tim da ćemo morati stajati i na Autobusnom kolodvoru i tako bez potrebe ljudima produžavati put i gubiti vrijeme. Kada bismo do kraja poštovali ovu odluku, to ne bi bilo moralno jer mnogi građani Čepina praktički ne bi imali javni prijevoz", dodao je direktor.

Situaciju je pojasnio Dražen Tonkovac, načelnik Općine Čepin. "GPP ovu liniju za Čepin vozi punih 46 godina na isti način i ne razumijemo zašto bi se sada to mijenjalo. Dužina Čepina je oko sedam kilometara, a ako uključimo Livanu, to je oko 13 kilometara koje bi neki ljudi morali prevaliti da dođu do mjesta odakle će ići autobus! Čepin i Osijek udaljeni su neka dva metra i zato zakon treba mijenjati ili napraviti iznimku", apelirao je Tonkovac, a jednako je za Bijelo Brdo učinio i Dario Vulić, zamjenik načelnika Općine Erdut. "Ovakav prilagođeni vozni red, koji ćemo primjenjivati da ipak nekako iziđemo u susret stanovnicima Čepina i Bijelog Brda, možda će utjecati da ispaštaju stanovnici Tenje i Josipovca jer su to vezane linije, a mi nemamo tehničkih mogućnosti uvijek sve ispoštovati. Ako nas iz Ministarstva kazne što ne poštujemo zadani vozni red, neće nam biti druge nego ukinuti te linije za Čepin i Bijelo Brdo", upozorio je Medić.

Tomislav LEVAK
IGOR MEDIĆ, DIREKTOR GPP-a:
Stanovnici Čepina i Bijelog Brda, zovite Ministarstvo!

Ogorčeni direktor GPP-a jučer je povukao zanimljiv potez. "Eto, javno ću iznijeti kako je kontakt-telefon Odjela inspekcije cestovnog prijevoza u Ministarstvu 01/61-69-095, a telefaksa 01/61-69-427. Pozivam sve stanovnike Čepina i Bijelog Brda, ali i novinare, da na te brojeve kontaktiraju Ministarstvo i pitaju zašto je to ovako odlučeno, a posebno zašto se isto ne odnosi na Zagreb, Split, Rijeku i Pulu, koji gotovo svi imaju prema zakonu mnogo više spornih autobusnih linija od nas. Ističem kako sam nazvao direktore prijevoznih poduzeća iz svih navedenih gradova i oni su mi potvrdili kako se ovakvo rješenje kod njih ne primjenjuje, dapače nazvali su ga suludim. Pitam – zašto je onda tako odlučeno isključivo za Osijek?"

Je li kriv bivši direktor GPP-a?

Bez imalo krzmanja Medić je iznio imena "krivaca" za ovakvu odluku te indikativnu konstataciju tko bi mogao stajati iza cijeloga slučaja. "Prvo, vrlo je zanimljivo da su prijave Ministarstvu protiv nas upućene neposredno uoči lokalnih izbora, a ovakva odluka donesena baš sada. Rješenje je potpisao Franc Hajdinjak, viši inspektor cestovnog prometa, a njegov je šef Saša Šolman, voditelj Službe cestovnog prometa. Njega smo kontaktirali i on je odgovorio kako su slučajno sa strogim provedbama zakonskih odredbi krenuli baš iz Osijeka. Meni se čini da to nije koincidencija. Zanimljivo je i kako s Hajdinjakom u uredu sjedi bivši direktor GPP-a (Željko Paloš, nap.a.), ali možda je i to slučajnost", ironično je istaknuo Medić.

Možda ste propustili...

OPREMANJE ŠKOLSKIH KNJIŽNICA

Pomozite osječkoj OŠ Svete Ane

DANAS U POLJOPRIVREDNOJ I VETERINARSKOJ ŠKOLI

Prodaja prijesadnica i panel “Od škole do doktorata”

INFO DAN EU PROJEKATA FAKULTETA ZA DENTALNU MEDICINU I ZDRAVSTVO

Projekti vrijedni 5 milijuna eura

Najčitanije iz rubrike