Regija
VELIKA AVANTURA VALPOVČANINA S NJEMAČKOM ADRESOM

Od Koelna do Valpova Bruno Drnovšek putuje biciklom!
Objavljeno 29. srpnja, 2021.
Za dva tjedna bicikliranja Drna planira prijeći put od čak 1900 kilometara
VALPOVO

Ako ga posluže dobra sreća i vremenske prilike, Valpovčanin Bruno Drnovšek Drna u petak kasno popodne ili subotu trebao bi stići u svoje Valpovo. Priča o njegovu putovanju iz okolice Koelna prema Valpovu, duga oko 1700 kilometara, možda i ne bi bila toliko čudna da ju Bruno nije odlučio prevaliti – biciklom!

Granice izdržljivosti

"Jednostavno sam htio vidjeti granice svoje izdržljivosti i provjeriti mogu li ja taj put prijeći biciklom. Nastavi li se situacija odvijati prema planu, dva tjedna nakon što sam krenuo na put stići ću na cilj: u svoju Učku ulicu u Valpovu", otkriva nam s putovanja ovaj 46-godišnji Valpovčanin s privremenom njemačkom adresom, čija je neobična bike-avantura privukla izuzetno veliku pozornost javnosti. I sam Drna kaže da je zatečen ovakvim razvojem događaja te činjenicom da Valpovo za njega priprema doček, ali i što je diljem puta nailazio na mnoštvo onih koji su mu iskazivali podršku u njegovu pothvatu. A sve je počelo prošle godine, kada je ovaj veliki zaljubljenik u biciklizam i rekreaciju odlučio napraviti pothvat zlata vrijedan i u svoj najdraži grad na svijetu doputovati biciklom.

"Zajedno sa svojom obitelji u Njemačkoj živim već sedmu godinu, ovdje imamo osiguranu egzistenciju i odlične uvjete za život, no naša srca i misli neprestano su u Valpovu, u našoj obiteljskoj kući i s našim prijateljima i rodbinom, kamo ćemo se jednog dana sigurno vratiti!" odlučan je Drna, čiju ljubav prema Valpovštini podjednako dijele i supruga Marjana i 18-godišnji sin Leo, koji svoju budućnost vidi u Hrvatskoj, gdje ima mnoštvo prijatelja i djevojku. Kad su se doselili u Njemačku, gdje je prvo došao Bruno, a pola godine poslije za njim i supruga i sin, Bruno je vrlo brzo shvatio da je mentalitet ljudi potpuno drukčiji od onog u Slavoniji. Smjenski rad ostavio mu je i dovoljno slobodnog vremena koje je valjalo korisno i kvalitetno utrošiti i prilagoditi novonastalim uvjetima, pa je Bruno odlučio okrenuti se biciklizmu.

Podrška i divljenje

"Njemačka je zapravo raj za bicikliste, jer su biciklističke staze posvuda, pa sam malo-pomalo počeo istraživati područje gdje živim i dnevno prevaljivati i po 100-tinjak kilometara. Kako sam u tome sve više uživao, prije dvije godine došao sam na ideju kako bih zapravo biciklom mogao pokušati doći i do Valpova. Tu svoju ideju prvo sam prezentirao supruzi i sinu, koji su mi odmah dali bezrezervnu podršku i počeo sam praviti planove za put i polagano kupovati opremu poput šatora, vreće za spavanje i drugih kamping-dodataka potrebnih za ovakvu avanturu", priča nam Bruno, kojeg su u njegovoj velikoj želji prošle godine prvo zakočile novonastale pandemijske okolnosti zbog kojih se sve to više nije moglo realizirati. No Bruno se nije dao omesti, pa je dionicu tada preusmjerio na Luxemburg. "Bilo je to lijepo i nezaboravno iskustvo koje me je ne samo oduševilo nego i učvrstilo u želji i planovima da moram odvoziti do Hrvatske", prisjetio se Drna dana u kojima je svoje planove i namjere kako će provesti ovogodišnja tri tjedna godišnjeg odmora počeo otkrivati i prezentirati i prijateljima i radnim kolegama. Neki su se tada čudili, neki smijali, a neki prognozirali da neće stići dalje od Muenchena. Ipak, danas, kada ga većina njih i sve više prijatelja prati na FB stranici, otkako je 18. srpnja krenuo na put, čestitaju mu i iskazuju podršku i divljenje na hrabrosti i izdržljivosti.

"Doista, za ovakvu dionicu od gotovo 2000 kilometara, koja traje dva tjedna, treba prvo načiniti dobar plan puta i rute kojima će se svakodnevno prolaziti, zaobići strme Alpe, te sve dobro izračunati i isplanirati gotovo do u sat kako bi se moglo mnogo toga vidjeti i na vrijeme do večeri pronaći smještaj gdje će se prenoćiti i osvježiti i sutra nastaviti dalje, jer svaki dan prijeđem između 150 i 170 kilometara. Dakle, treba i dobra fizička kondicija, psihička stabilnost i dakako profi-gume, koje se putem ne mogu probušiti", smiješi se Drna, koji uglavnom noći u kamping-parkovima, ali i kod prijatelja i rodbine na dionicama puta gdje se osvježi i gdje sreće i upoznaje veliki broj ljudi.

Lidija Aničić
Potresen prizorima, vozio i plakao
Premda se najveći dio pomno isplaniranog puta odvijao prema planu, ono što nitko nije mogao predvidjeti su goleme poplave na koje je Bruno nailazio na putu kroz Njemačku. “Bilo je to prestrašno iskustvo i mnogo strašniji prizori nego što smo ih viđali u medijima. Pod vodom kuće, automobili, srušene ceste i mostovi, mrtvi ljudi koje izvlače spasilačke službe… Prolazeći doslovce kroz glib i kaljužu na tim područjima gdje i po pet sati nisam imao navigaciju i struju i gdje sam tražio alternativne putove, od žalosti i nemoći zbog tragedije tih ljudi satima sam vozio i plakao! Ti će mi prizori ostati vječno u sjećanju”, poručio je Drna, koji se nakon tjedan dana boravka u Valpovu, u Njemačku vraća s prijateljem i njegovim kombijem kojim će transportirati bicikl i pripremiti ga za neke nove avanture.

Zbog poplava u Njemačkoj na koje je nailazio Bruno će, umjesto 1700, do cilja prijeći 1900

kilometara

Možda ste propustili...

UGODAN POSJET STUDENCU U LADIMIREVCIMA

Kada skoknu do svoje trgovine, ni kuću ne zaključavaju!

PROLJETNI TRENING “AKTIVNE HRVATSKE”

Beli Manastir vježbat će s Asjom Petersen

UČENICI INDUSTRIJSKO-OBRTNIČKE ŠKOLE VIROVITICA

Dravskoj priči donirali presadnice cvijeća