Zdravlje
SLADOLED

Zdrava savršena ljetna slastica
Objavljeno 19. srpnja, 2021.
Sladoled i ljeto su nerazdvojan par. Ipak, često zaboravljamo da ta omiljena slastica može sadržavati velike količine šećera i masnoća. Sladoled ima dosta kalorija i vrlo je hranjiv pa će vam dati dodatnu energiju za vruće, ljetne dane. No, budite oprezni, ako budete jeli puno sladoleda, a nedovoljno se kretali, nakupit ćete suvišne kilograme. Prema tome, sladoled jedite u umjerenim količinama, ako se možete suzdržati. Zdrava i niskokalorična alternativa klasičnim sladoledima je zamrznuto voće. Komadići banane, bobice grožđa ili bobičasto voće osvježit će nas i zasladiti. Za uživanje u mliječnoj kremastoj slastici potrebno je smiksati zamrznute komadiće voća s ohlađenim jogurtom. Ovog ljeta odvažite se na pripremu zdravog i ukusnog sladoleda. Potrebno je malo dobre volje, zamrzivač, štapni mikser, voće i jogurt.



Za sladoled od jogurta s malinama potrebno je 3 šalice malina, 2/3 šalice grčkog jogurta, med (prema potrebi). Zaleđene maline miksamo s ohlađenim jogurtom (štapnim mikserom ili u blenderu) do kremaste strukture, prema potrebi zasladimo s malo meda ili stevije. Grčki jogurt možemo zamijeniti sojinim jogurtom ili jogurtom bez laktoze.



Kremastasti sladoled od banane napravite od banane, šalice voća prema želji ili žlice kakaa i meda (prema potrebi). Banana je odlična podloga za sladolede. Zrelu bananu izrežemo na kolutove i zaledimo. Zaleđene komadiće izvadimo iz zamrzivača i ostavimo 3 - 5 minuta na sobnoj temperaturi, a potom miksamo štapnim mikserom do ukusne kreme. Za različite okuse bananu kombiniramo sa šalicom zaleđenih malina, jagoda, borovnica ili kockica ananasa, a za čokoladni desert kremi od banane treba dodati žlicu kakaa. J.Kn.
Omiljena slastica može sadržavati velike količine šećera

i masnoća

Možda ste propustili...

NAJVIŠE NEZADOVOLJNIH ZBOG STRESA I FIZIČKOG IZGLEDA KAO I ZBOG FINANCIJSKE SITUACIJE

Fizičko blagostanje ne znači samo biti u formi, nego održavati dobro psihofizičko zdravlje

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

BLAGODATI KRETANJA

Redovito hodanje pogodno je za sve dobne skupine

2

NAJVIŠE NEZADOVOLJNIH ZBOG STRESA I FIZIČKOG IZGLEDA KAO I ZBOG FINANCIJSKE SITUACIJE

Fizičko blagostanje ne znači samo biti u formi, nego održavati dobro psihofizičko zdravlje

3

DIGITALNA DETOKSIKACIJA

Odvojite vrijeme bez mobitela i računala