Osijek
BOGAT PROGRAM KREATIVNE RIZNICE 2021.

U “meandrima” govorili o medijima, brendiranju, vinu...
Objavljeno 22. travnja, 2021.
Andizet brendira Osijek gradom meandrom, gradom zagrljajem i gradom koji OSvaja

Prvim okruglim stolom sedme Kreativne riznice, naslovljenim Meandrirani mediji, prvog je dana simpozija na Ekonomskom fakultetu moderirao Tomislav Levak (Akademija za umjetnost i kulturu), težeći otkrivanju posljedica koje razvoj tehnologije i životni stil ostavljaju na rad društvenih medija. Biljana Pavlović (Vinkovačka TV), Antonija Tomasović (Televizija Slavonije i Baranje), Lana Ciboci (Edward Bernays) i Gordan Masnjak (Online LIVE TV Croatia) utvrdili su inovativne pomake, ostvarene strategije informiranja javnih medija te smjernice za očekivani način medijskog izvještavanja.

Intervju sa Sinišom Waldingerom (Bruketa&Žinić&Grey) vodila je Jasna Horvat (Ekonomski fakultet u Osijeku), a tema njihova razgovora bili su Kreativni projekti sektora tržišnog komuniciranja i oglašavanja. U razgovoru su propitivani rezultati povezani s inovacijama i kreativnim pothvatima te su ponuđena predviđanja buduće projektne aktivnosti u sektoru tržišnog komuniciranja i oglašavanja kao jednom od dvanaest sektora kreativne industrije.

Julia Perić (Ekonomski fakultet u Osijeku) predstavila je projekt Volontiranje kao stil života, kao i svoju ulogu inicijatorice i koordinatorice Volonterskog programa koji je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku pokrenut polovinom 2009. godine, a aktivan je i danas.

U panelu Andizetsko brendiranje grada sudjelovali su Iva Buljubašić, Davor Bobić i Alen Biskupović s Akademije za umjetnost i kulturu te s Ekonomskog fakulteta u Osijeku Ivan Kelić, Jasna Horvat i Josipa Mijoč (moderatorica). U raspravi su analizirani rezultati Instituta Andizet po kojima se grad Osijek brendira gradom meandrom, gradom zagrljajem i gradom koji OSvaja.

U intervjuu s Mirelom Hutinec (Muzej vučedolske kulture) opisan je budući Arheološki park Vučedol - strateški projekt Vlade RH na polju kulture. Muzej vučedolske kulture ovim projektom razvija kulturne, gospodarske i turističke aktivnosti temeljene na nasljeđu vučedolske kulture. Rezultati projekta pridonose razvoju kreativne industrije i njezinih pojedinačnih sektora usmjerenih na proizvodnju proizvoda i usluga nadahnutih vučedolskom kulturom.

Meandriranje vinskom kulturom posljednji je predstavljeni projekt prvog dana simpozija Kreativna riznica 2021. O osobitostima poslovnih pothvata iz područja vinske kulture moderatorica Ana Mitar razgovarala je s Ivanom Jurić (Turistička zajednica OBŽ-a), Vinkom Ručevićem (Vinita), Ivanom Grgićem (Adverta), Antunom Bilošem (Ekonomski fakultet u Osijeku) i Željkom Garmazom (bloger Vinskih priča). Uz dijelove razgovora prigodno su se čitali ulomci iz Filozofije vina Bele Hamvasa.

Program ovogodišnje rizničarske godine Meandrirane kreativnosti traje od 21. do 24. travnja i dostupan je preko društvenih mreža Kreativne riznice svim zainteresiranim građanima. Program i organizaciju 7. Kreativne riznice potpisuju Ekonomski fakultet u Osijeku, Institut Andizet, Filozofski fakultet Osijek i Akademija za umjetnost i kulturu.

Ivana Rab Guljaš
POSLOVI BUDUĆNOSTI
Okruglim stolom Osječki poslovi budućnosti moderirala je Josipa Mijoč (EFOS), a o toj su izazovnoj temi razgovarali Mihael Tomić (Mono i OSC), Boris Crnković (EFOS), Zorin Radovančević (Escape), Andrej Mlinarević (Prototyp), Zvonimir Kaprocki (Institut RT-RK) i Kornelija Mlinarević (Grad Osijek). Razgovaralo se o ograničenjima i prednostima koja su pridonijela razvijanju poslova budućnosti te Osijeku priskrbila nadimak “silicijskog središta” Hrvatske. Budući su stanovnici osječkog IT parka promišljali o poslovima budućnosti, opisali njihove prednosti i nedostatke te vlastita iskustva. Dekan Crnković istaknuo je kako su sudionici okruglog stola bivši studenti EFOS-a koji doprinosom u izgradnji poslova budućnosti ohrabruju fakultet da nastavni s razvojem studentskih karijera u tom smjeru.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike