Regija
PIN: PISMENOST INICIJATIVA NAPRETKA

Unaprjeđenje pismenosti za učenike u Županji, Štitaru i Babinoj Gredi
Objavljeno 20. listopada, 2018.
Nositelj projekta vrijednog 726.252,60 kuna je Obrtničko-industrijska škola Županja
ŽUPANJA

Obrtničko-industrijska škola Županja provodi projekt „PIN: Pismenost inicijativa napretka“ kojemu je odobreno 726.252,60 bespovratnih kuna kroz Europski socijalni fond u okviru poziva “Unaprjeđenje pismenosti - temelj cjeloživotnog učenja”. Partneri na projektu su osnovne škole “Ivan Goran Kovačić” iz Štitara, “Mijat Stojanović” iz Babine Grede i Lokalna agencija za razvoj Vjeverica. Cilj projekta je povećati kapacitete škola za provedbu aktivnosti u okviru školskog kurikuluma usmjerenih na razvoj čitalačke, prirodoslovne, multikulturalne i financijske pismenosti. Predviđeno je 29 radionica za učenike, 13 radionica za 52 odgojno-obrazovna djelatnika, izrada četiri izvannastavna kurikuluma, četiri terenske nastave, dva studijska putovanja te nabava informatičke i laboratorijske opreme i knjižnične građe. Povećavaju se kompetencije nastavnika za nove pristupe poučavanju stjecanjem novih vještina i znanja koje prenose na učenike. Ovih je dana u školu stigla vrijedna oprema, knjige i alat za kvalitetnu provedbu izvannastavnih aktivnosti u sklopu projekta. Nabavljena je informatička oprema vrijedna 50.000 kuna. Istraživački rad provoditi će se s novim mikroskopima, mjernim instrumentima, sondom, vagom, skalpelima i drugim uređajima i opremom, ukupne vrijednosti 28.000 kuna. Školska knjižnica bogatija je za brojne nove knjige, vrijedne 34.500 kuna. Opremljena je i školska radionica u kojoj će se raditi oporaba otpadnih materijala, te izrada kompostera i vrtnih elemenata. Za 23.000 kuna kupljeni su stolna i ručna kružna pila, brusilica, radni stol s panelom, vrtna kosilica, trimer, škare za rezidbu i vrtni alat. Nabavljen je i repromaterijal za 7.000 kuna. Učenici kluba Eko plus ovog su tjedna vrijedno odradili radionicu “Oporaba otpadnih materijala - izrada kompostera” za unaprjeđenje prirodoslovne pismenosti i time započeli ciklus radionica za učenike.
Marija Lešić Omerović
Inovativni pristup
Međunarodna ispitivanja pokazala su da hrvatski učenici imaju prosječne i ispodprosječne rezultate u jezičnoj, matematičkoj, financijskoj, digitalnoj, medijskoj i prirodoslovnoj pismenost. Škole u Županji, Štitaru i Babinoj Gredi kroz projekt "PIN: Pismenost inicijativa napretka" raznim će aktivnostima podići razinu kompetencija djelatnika za inovativne pristupe poučavanju.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike