Regija
RADOVI NA PROMETNICI TRAJU VEĆ 19 MJESECI

Probijeni rokovi: Na brodskom
podvožnjaku još najmanje
mjesec dana posla?
Objavljeno 31. ožujka, 2016.
Obrtnici se boje da će trajno ostati bez klijenata

SLAVONSKI BROD - Premda je završetak gradnje podvožnjaka u najfrekventnijoj slavonskobrodskoj, Osječkoj ulici bio predviđen do kraja ožujka ove godine, a jesenas su izvođači radova predviđali okončanje poslova i mjesec dana prije ugovorenog roka, to se nije dogodilo. Podvožnjak nije završen, a tisuće vozila, posebice s istoka Brodsko-posavske županije, obilaznim pravcima dolaze do grada kako bi stigli na posao ili do liječnika, suda, trgovine...

“Prošlo je 19 mjeseci od početka radova i red je da se završe”, kažu mještani Osječke sa znatiželjom prateći razvoj situacije. Vlasnici nekolicine obrta koji u međuvremenu nisu zatvoreni razočarano negoduju zbog gubitaka koje trpe, no to više ne žele javno reći jer, vele, i tako nema nikakve koristi. Žale se da je posao opao i do 90 posto, da su morali prodati dio imovine kako bi mogli plaćati pristigle obveze prema državi, a zauzvrat nisu dobili ništa. “U normalnoj bismo državi dobili barem minimalnu odštetu”, uvjereni su, a jedino što su dobili jest oslobađanje gradske komunalne naknade u mjesečnom iznosu od 50 kuna. Gradnja će proći, dodaju, no pribojavaju se da su zbog potpuno drukčijih prometnih rješenja trajno ostali bez dobrog dijela klijenata i mušterija.

Uz Osijek Koteks podvožnjak grade stručnjaci zagrebačkog Kamgrada, a instalacije tvrtka Tehnoelektro iz Đakova, kao dio zajednice ponuditelja na poslu vrijednom 60-ak milijuna kuna, čiji su investitor Hrvatske ceste. Nadzor obavlja Centar za organizaciju građenja iz Zagreba.

Premda se otvaranje podvožnjaka odužilo, ima i onih kojima pomicanje rokova ne smeta.

- Naši su ljudi uvijek nezadovoljni. Po meni je to dobro. Svaki početak ima svoj kraj. Moramo biti malo strpljivi, a na kraju će svi biti zadovoljni - pomirljivim je tonom kazao Slavko Karlović, i sam s dugogodišnjim iskustvom na sličnim poslovima.

- Zahtjevno je to. Sve bi bilo jednostavnije na nekom otvorenom prostoru, a ovdje je milijun stvari koje treba riješiti, sitnice koje nose vrijeme - pojašnjava.

Iako je sam podvožnjak završen, tek nakon okončanja svih poslova za približno mjesec dana, mogao bi biti pušten u promet, kada će dugoočekivano prometno rješenje za petnaestak tisuća vozača koji svaki dan prometuju prema gradu biti privedeno kraju.

Marija RADOŠEVIĆ
Čega sve nema

Iako podvožnjak na terenu izgleda dovršeno i doslovce bi se ispod pruge mogli provesti automobilima (što su neki biciklisti već isprobali), niz je još nedovršenih detalja na čiji će se završetak čekati još najmanje mjesec dana. Unatoč višekratnim pokušajima, stvarne razloge kašnjenja nismo uspjeli doznati od glavnog inženjera gradilišta iz Osijek Koteksa, zaduženog za gradnju prilaznih cesta, pješačkih i biciklističkih staza. No i laici mogu zaključiti kako dosta toga nije dovršeno, poput pothodnika za pješake s obje strane pruge, asfaltiranja dijela pristupnih cesta, obilježavanja pješačkih i biciklističkih staza, postavljanja bukobrana s obiju strana podvožnjaka, puštanja u rad trafostanice, crpki za vodu...

Možda ste propustili...

NOVI USPJEH MLADOG POVJESNIČARA

Ivano Bocor drugi put državni prvak

DVOSTRUKI “FESTIVAL DEMOKRACIJE”

Na isti dan izbori za EU i mjesne odbore

Najčitanije iz rubrike