Novosti
PREKID ISPORUKE STRUJE ZABRINUO OSJEČKU INDUSTRIJU

Saponia, Kandit i Karolina, srećom, bez velikih šteta zbog nestanka struje
Objavljeno 15. svibnja, 2014.

Vezani članci

BEZ STRUJE 700 TISUĆA GRAĐANA

Pogrešni manevar na sat i pol “ugasio” Slavoniju i Baranju

Velike prehrambene tvrtke zbog iznenadnog isključenja električne energije svom srećom, bar prema jučer dostupnim podacima, nisu pretrpjele previsoke štete, kakve su mogle nastati da je nestanak struje duže potrajao.

U Saponiji, izjavio nam je njezin predsjednik uprave Damir Skender, dramatičnih šteta nije bilo. Izgubljena su gotovo dva sata proizvodnje, koja će se morati nadoknaditi kako bi se ispunio plan proizvodnje. Većih šteta nije bilo ni na linijama proizvodnje deterdženata i drugih proizvoda, koje su nakon dolaska struje mogle biti ponovno pokrenute.

- Na svu sreću nestanak struje nije potrajao duže jer bi u tom slučaju imali velike probleme u pogonu plastike, na devet strojeva u kojima se proizvodi plastična ambalaža za naše proizvode. Isključenje energije na tim strojevima može biti opasno. U njima su visoke temperature i plastika u kalupima, koji zaustavljanjem procesa mogu biti uništeni - kaže Skender.

U Karolini, prema riječima direktora tvrtke Alena Varenine, šteta je također nastala zbog zaustavljene proizvodnje, ali i povećanih količina loma (škarta) proizvoda te materijala za ambalažu.

Slična je situacija i u Kanditu, gdje je također izravna šteta nastala u obliku zastoja čitavog procesa proizvodnje. Osim toga, posredna šteta pojavila se i zbog zaustavljanja linija s proizvodnjom čokolade. Direktor Kandita Mario Müller pojasnio nam je kako se primjerice čokoladna masa da bi zadovoljavala potrebnu kvalitetu mora ponovno prerađivati. Gubici su nastali, kaže Müller, i kod strojeva za pakiranje jer nakon što se iznenada zaustave te ponovno pokrenu i uhodaju, nastaje više škarta, više gubitaka ambalažnih materijala.I.Mikulić

MANJI PROBLEMI U BANKAMA

Nestanak električne energije prekinuo je nakratko rad u većini banaka, ali čini se bez značajnih posljedica. U određenom trenutku nisu se mogle obavljati usluge uplate, isplate i platnog prometa u poslovnicama te usluge preko bankomata. “Klijenti koji su se zatekli u poslovnici, obaviješteni su o nemogućnosti obavljanja platnoprometnih transakcija te su zamoljeni za strpljenje. Ipak nakon otprilike 70 minuta uspješno je pokrenuta ukupna usluga i u poslovnicama i na bankomatskoj mreži. Nakon početnih gužvi, rad s klijentima vrlo se brzo nastavio uobičajenim tempom”, priopćili su tako iz Zagrebačke banke.(D.Ku.)

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike