Regija
OBNOVA DIJELA PODRAVSKE MAGISTRALE

Počinje rekonstrukcija 20
km ceste Podravska
Moslavina - Sveti Đurađ
Objavljeno 27. ožujka, 2024.
Planirana je i izgradnja biciklističkih i pješačkih staza, kolnih ulaza, parkirališta, ugibališta, rasvjete, sustava odvodnje...

U sjedištu Osječko-baranjske županije u Osijeku u utorak je potpisan ugovor za rekonstrukciju 20 kilometara državne ceste D34 od Podravske Moslavine do Svetog Đurđa, jedne od najugroženijih dionica Podravske magistrale, vrijedan 27 milijuna eura. Radovi će početi u travnju i trajati 24 mjeseca. Investitor su Hrvatske ceste, a izvođač Gravia Osijek.



Ugovor su potpisali predsjednik Uprave HC-a Josip Škorić i direktor Gravije Tomislav Ravlić, u nazočnoti potpredsjednika Vlade i ministra obrane Ivana Anušića, župana Mate Lukića, saborskih zastupnika Nataše Tramišak, Gorana Ivanovića, Marina Mandarića i Stipana Šašlina, dožupana Josipa Miletića, predsjednik Gradskog vijeća Osijeka Tihomira Florijančića te čelnika jedinica lokalne samouprave kroz koje se proteže cesta - gradonačelnika Donjeg Miholjca Gorana Aladića te načelnika Podravske Moslavine Dominika Cerića i načelnika Viljeva Dominika Kneževića.

I Dalj - Erdut


- Rekonstrukcija je važna za sigurnost prometa, a izgradit će se i biciklističke i pješačke staze, kolni ulazi, parkirališta, ugibališta, rasvjeta, sustav odvodnje i druga potrebna infrastruktura - rekao je Mato Lukić zahvalivši HC-u i Josipu Škoriću na brojnim odrađenim projektima u Županiji, a čija ukupna vrijednost u posljednjih šest godina iznosi 94 milijuna eura.

Škorić je naglasio da se ugovor odnosi na jednu od najznačajnijih rekonstrukcija dionica državnih cesta na području Osječko-baranjske županije, pa i Hrvatske.

- To je cesta od iznimne važnosti za prometni sustav RH. Nakon višegodišnje pripreme projektne dokumentacije, ovaj dio Miholjštine i Valpovštine dobit će prometnicu kakvu zaslužuje. To nije nikakav spektakl, nego je naša obveza da građanima osiguramo cestu koja će biti sigurna za sve sudionike u prometu, a ovo je bila jedna od najlošijih dionica cesta na području OBŽ-a. Stanovnike naselja uz dionicu gdje će se odvijati radovi molim za razumijevanje i strpljenje, pažljivije kretanje - rekao je Škorić.

Dodao je da HC nastavljaju investirati u županiji te će raspisati natječaj za rekonstrukciju ceste Dalj - Erdut, čime će ta cesta biti u cijelosti obnovljena od Osijeka. Naglasio je da su planovi HC-a u sljedećem razdoblju dosta posvećeni Osijeku te se, između ostalog, radi simulacija za rješavanje najvažnijeg križanja Vukovarske i Trpimirove ulice izgradnjom podvožnjaka ispod Vukovarske ulice.

Strossmayerova


- Tim projektom Osijek bi prodisao u prometnom smislu i to je najvažniji projekt u Osijeku. U suradnji s Gradom radimo i projekt Strossmayerove ulice, gdje ćemo tramvajsku prugu izmjestiti u desni kolnički trak i time osloboditi skučeni prostor između ceste i kuća i tako dobiti pojas za pješačko-biciklističku stazu i ozelenjavanje prave avenije. Projekt će značajno pridonijeti i izgledu i protočnosti - ocjenjuje Škorić.

- U osam godina u Županiji su napravljeni deseci velikih projekata prometne infrastrukture, a na neke, poput podvožnjaka u Osijeku na “Čepinskoj”, čekalo se desetljećima. Tu su i završetak Koridora 5C, obilaznice Petrijevaca i Belog Manastira, ceste od Osijeka prema Dalju i Erdutu, zatim Osijek - Bizovac - Našice.... I ova danas ugovorena dionica bila je problematična jer njome prometuje velik broj vozila, puno je bilo biciklista i pješaka te se na toj cesti dogodilo nekoliko teških prometnih nesreća. Bilo je upita i medija i županijskih vijećnika, osobito vijećnika s područja Miholjštine, o obnovi, govorio sam tada da sam u komunikaciji s predsjednikom Uprave HC-a i da se projektira, i evo sve je spremno. Svi najavljeni projekti realizirani su ili u realizaciji, što dokazuje ozbiljnost i odgovornost nas koji vodimo sustav županije, ministarstva i HC-a, načelnika i gradonačelnika i svih koji vodimo brigu o kvaliteti života - rekao je potpredsjednik Vlade i ministar obrane Ivan Anušić.

Darko Pejić
MOST KRNJAK FINANCIRAT ĆE HRVATSKE VODE
Planirana je rekonstrukcija na dvije dionice. Prva se proteže od početka naselja Podravska Moslavina do uklapanja na zapadni dio obilaznice Donjeg Miholjca. Novoprojektirani most Krnjak nije predmet ovog projekta, nego je u sklopu projekta “Vodne građevine za potrebe uređenja vodnog režima i višenamjenskog korištenja sliva rijeke Karašice - 1. faza”; investitor su Hrvatske vode, projektantski ured Hidroing d.o.o. Osijek. Druga dionica počinje na istočnoj strani Donjeg Miholjca (na uklapanju na obilaznicu) te završava na početku Podravskih Podgajaca.

SIGURNIJI PROMET
- U posljednjih 7-8 godina intenzivno su rješavane mnoge kritične točke u prometu te danas možemo reći kako se na području naše županije zaista vozimo sigurnim cestama. Kako smo čuli od predsjednika Uprave HC-a Josipa Škorića, i preostali dio cesta projektiran je za rekonstrukciju - kazao je Lukić.

Radi se simulacija za križanje Vukovarske i Trpimirove u Osijeku izgradnjom podvožnjaka ispod Vukovarske

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike