Ekonomija
DOSTUPNOST AUTOMOBILOM POSTALO PREDNOST

U luksuznom smještaju najviše ljudi iz Njemačke
Objavljeno 9. kolovoza, 2020.
Anketa provedena među članovima Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK pokazala je kako se i u tom segmentu turizma struktura gostiju značajno promijenila. Prije pojave koronavirusa SAD je bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, a sada je to Njemačka. Zanimljivo je da nas sve više posjećuju gosti koji su prije pandemije svoj godišnji provodili na egzotičnim long haul destinacijama, poput Bahama i Sejšela te da je velik broj njih najavio i ponovni posjet Hrvatskoj.


"Trenutačno nam većina gostiju dolazi s njemačkog govornog područja i iz Hrvatske, a osjetno je i povećanje dolazaka iz Ukrajine, Mađarske, Poljske, Češke i sl. U najvećem broju riječ je o gostima koji dolaze vlastitim automobilom, a uz to određeni broj dolazi i avionom, često privatnim letom. Iskustva s njima izrazito su nam pozitivna i u većini slučajeva riječ je o gostima koji su nas posjetili prvi put, tražeći alternativu za long haul destinacije koje su inače posjećivali. Zanimljivo je da su mnogi primijetili koliko je jednostavnije odabrati neku bližu destinaciju, a dosta ih je i najavilo ponovni posjet, s obzirom na to da smo ispunili njihova očekivanja glede visokog stupnja privatnosti, kvalitete smještaja i usluga“, istaknula je Sandra Jurić, direktorica prodaje i marketinga u hotelu Meneghetti, koji je član grupacije Stories, Croatian Unique Hotels.


Tomislav Milinović, direktor Calvados Club putničke agencije također primjećuje promjenu emitivnih tržišta. "Inače su naša glavna tržišta SAD, Kanada, Brazil, Ujedinjeno Kraljevstvo, Meksiko i Australija. Ostala tržišta su ispod pet posto ukupnog ostvarenog prometa, a tržište EU-a za nas je zanemarivo. No, ipak nam se sada javljaju agencije i klijenti s europskog tržišta, većinom iz Njemačke i Skandinavije. Međutim, oni zaista traže samo luksuzni smještaj poput vila, apartmana u luksuznom hotelu ili jahti", pojasnio je Milinović.


Među anketiranima u privlačenju gostiju dominira online oglašavanje, bilo da su u pitanju društvene mreže, Google oglašavanje, ili Booking.com, te u manjoj mjeri sajmovi. Kada je u pitanju oglašavanje na društvenim mrežama, tržišta od najvećeg interesa svima su Velika Britanija, Austrija i Njemačka, a zatim Slovenija i ostale europske zemlje.


"Poduzeli smo brojne dodatne marketinške kampanje u suradnji s dugogodišnjim partnerima, agencijama, DMC-ima, medijima i na društvenim mrežama, a rezultati su osjetni. Booking je postao isključivo kratkoročan i samim time vrlo nepredvidiv, ali je znatno intenzivniji nego što smo očekivali. Očite su oscilacije koje pokazuju jaku i trenutačnu reakciju gostiju na svaku promjenu situacije u Hrvatskoj ili okolnim zemljama. Utjecaj medija ili izmjene politike pojedine vlade mijenjaju sliku iz dana u dan", kazala je Jurić.
Svi ističu potrebu da se pojačaju marketinške aktivnosti na tradicionalno jakim tržištima koja su trenutačno u padu, ali isto tako i na svim tržištima s kojih je Hrvatsku moguće posjetiti automobilom.V.T.
Očite su oscilacije koje pokazuju reakciju gostiju na svaku promjenu situacije u Hrvatskoj
Možda ste propustili...

MJERE ŠVEDSKE ZA OPORAVAK OD KRIZE

Za gospodarstvo 12 milijardi dolara

POČELA BERBA U PP ORAHOVICA

Očekuju rekordnih 700 tona lješnjaka

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana