Mozaik
KAMPANJA ZA PROLJEĆE/LJETO 2020.

BiteMyStyle - kolekcija
koja pokazuje da moda
može prkositi izazovima
Objavljeno 23. svibnja, 2020.
U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti nam se preslažu, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020., naš poznati dizajner Zoran Aragović za svoj brand BiteMyStyle, dokazao je još jednom da moda doista mora biti dio današnjice, jer može unijeti radost u naše živote i postati nam točka gledišta s koje ćemo prkositi ovim vremenima.

Kolekcija je koloristički podijeljena u dva dijela - jedan u pastelnijim tonovima i jedan u tamnijim u kojem dominiraju crna, tamnoplava i ljubičasta boja. Vođeno tom podjelom, stvarana je i sama kulisa reklamne kampanje nove kolekcije.

Kao savršena kulisa za snimanje kolekcije za aktualnu sezonu pokazao se interijer i eksterijer frizerskog salona Fabula de forma s kojim poznati dizajner već dugi niz godina surađuje na brojnim snimanjima i revijama. Za “topliju” modnu priču poslužila je pozadina s drvenim elementima, dok su drugoj pozadina bili metal i aluminij kao hladni materijali. S obzirom na to da je kolekcija inspirirana 1980-im godinama i disco-erom, i šminka i frizura prate motiv proljetno-ljetnih kreacija. Kosa je naglašenog volumena, tzv. afro looka, dok je make up koloristički jak s naglašenim očima. Kolekcija je vrlo nosiva, mladenačka, karakterističnih lepršavih i fluidnih formi s kojima Aragović i dalje koketira u kombinaciji s geometrijskim elementima prugica i točki. Novitet je da su sada izrađene u glitteru s kojim u obliku aplikacija ukrašava odjevne predmete. Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorirani ovratnici, manžete ili pak rubovi haljina i suknji.

Sama scenografija kampanje je jednostavna, a fotografije prizivaju pozitivnu energiju ludih osamdesetih. Vraćanjem u prošlost, poruka je jasna - u trenucima kada nam je stres na vrhuncu, a briga postala dio svakodnevice, moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco-dive spremne za party, naravno, uz sve preporučene mjere opreza.

Već niz sezona brend BiteMyStyle radi s istim timom suradnika, pa je tako za fotografiju bio zadužen Denis Butorac, za make up Ivana Bilandžija Billy, a kosa je rad Katice Topčić za Kevin Murphy Hrvatska. Uloge zaštitnih lica BiteMyStyle kolekcije za proljeće/ljeto 2020. pripale su manekenkama Luni Valas i Katarini Mamić iz Talia Model. M.Kokaj
Moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco-dive spremne za party
Možda ste propustili...

SANJA HAJDUKOVIĆ PJEVAČICA TAMBURAŠKE GLAZBE IZ ĐAKOVA

Mi Slavonci smo prejaki, ni korona nam ne može ništa

DEBBIE HARRY I CHRIS STEIN S HIPGNOSIS SONGS FUNDOM

Prodali prava na 197 pjesama Blondie

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

UDRUGA ZA MLADE ĐAKOVO

ARLA festival: Stižu
Rundek i J.R. August

2

DRUGU GODINU ZAREDOM NAŠAO SE NA SAMOM VRHU

Najplaćeniji glumac na svijetu
ponovno je Dwayne Johnson

3

BRITANSKA GLAZBENICA

Jessein novi spot