Ekonomija
“ŽENSKA PERSPEKTIVA 2019” ZA ŽENE NA NERAZVIJENIM PODRUČJIMA REPUBLIKE HRVATSKE

Sve što sam naučila kroz projekt nastojim uklopiti u “svoju priču”
Objavljeno 29. listopada, 2019.
Najveći uspjeh ovog projekta je što je izvukao iz nas motivaciju za nove pothvate i ubio strah od neuspjeha

KATA ILIŠEVIĆ

OPG "SLATKA SNAŠINA KUJNA"

“Za projekt Ženska perspektiva saznala sam na internetu. Proučila sam sve što je potrebno za prijavu, prijavila se i - eto. Poslije su mi rekli da sam bila najhrabrija ili najbrža - prva sam se prijavila. Motiv je bio stjecanje znanja i iskustva (nikad ih dosta), jer smatram da se stalno treba učiti da bi “bio u trendu”, odnosno konkurentan i prisutan na tržištu. I dosta sam toga naučila na različitim predavanjima, upoznala sam krasne prije svega dame, a onda i hrabre žene, koje ne žele očajavati, nego žele pomicati granice, a ja se volim družiti s takvima. Možda je poneka i sumnjala u svoje mogućnosti, ali što smo se više družile sve smo više ubijale sumnju i širile krila za nove letove i nove pothvate. Hvala divnim predavačima koji su nam pomogli u tome. A sve je krenulo kada sam za jedne vožnje bicikla usput obrala grm divljeg šipka i, kako moja kći voli pekmez od šipka, dala si truda da joj ga skuham. Nakon nekoliko dana otišla sam u Zagreb na sajam domaćih proizvoda i tamo ponudila “višak” staklenki, tek onako da vidim reakciju kupaca. I tu se priča počinje razvijati. Reakcije su bile odlične i da ne bi bio samo šipak, dodam još okusa (šljiva, dunja, marelica, višnja, malina) i tako, kako se zimnica kuhala u “ljetnoj kujni”, ja samo dodam “snašina”, i eto domaćeg proizvoda iz snašine kujne. Kuham pekmeze, poslije sam dodala ajvar i uživam dok to radim. U mojoj “Slatkoj snašinoj kujni” kuha se pekmez od voća s domaćih OPG-ova, nešto je iz mog vrta, a ostalo kupim kod drugih. U domaće voće dodam samo šećer, kuham na tradicionalan način i to je sva tajna mojih proizvoda, priroda pretočena u staklenke finog pekmeza. Svake godine povećam broj staklenki, trudim se zadržati kvalitetu i polako slažem kockice. Sve naučeno kroz projekt nastojim uklopiti u svoju priču (radim novi dizajn proizvoda, tražim nove kanale distribucije, povezujem se s drugim poduzetnicama, koristim se njihovim iskustvom u poslu i sl.) Najveći uspjeh ovog projekta je u tome što je izvukao iz nas motivaciju za nove pothvate i želju za uspjehom, ubio strah od neuspjeha (što je također dio puta do uspjeha.) Žene su čudo, ali u malim sredinama, iz kojih nas većina i dolazi, postoji puno prepreka da uopće iziđu iz kuće i same nešto pokrenu i zato je ovaj projekt i način da se iziđe iz tih uskih okvira. Ove drage dame su samosvjesne žene, kojima ništa nije nemoguće i koje ne pitaju kamo treba ići, one jednostavno idu i same provociraju uspjeh. Spremne su na prepreke i probleme, strahove i sve ono što će ih napasti na putu do uspjeha. Inače, živim u Županji i majka sam dvoje prekrasnih mladih ljudi Mateje i Ivana.

Projekt “Ženska perspektiva” provodi Udruga za razvoj poduzetništva “Perspektiva” iz Lipika, a financira The Coca-Cola Foundation
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

URBANA AGLOMERACIJA

S najvećim prihodom osječko je Žito i Belje

2

SVE BOLJA ISKORISTIVOST EU FONDOVA

Rast građevinskih radova i narudžbi

3

METRO PRODAJE LANAC HIPERMARKETA REAL

Očekuju 1,5 mlrd. eura od imovine