Ekonomija
PLASIRANJE PREHRAMBENIH PROIZVODA U TURIZMU

Kako nahraniti turiste domaćim proizvodima?
Objavljeno 27. svibnja, 2019.
Hrvatska poljoprivredna proizvodnja pala je za četvrtinu u posljednjih sedam godina unatoč subvencijama od 3,5 milijardi kuna godišnje. Pokrivenost uvoza izvozom je 60 posto, godišnje stvaramo milijardu eura deficita. No, kako nam godišnje dolazi 19 milijuna turista moramo pronaći načine da te brojke poboljšamo, istaknuto je to na panelu "Hrvatski proizvod za hrvatski turizam", u sklopu prvog R&B Weekend festivala u Zagrebu i uz pokroviteljstvo HGK-a. Kako osigurati plasman domaćih prehrambenih proizvoda u najznačajnijoj gospodarskoj grani, bila je tema panela Hrvatski proizvod za hrvatski turizam, održanoga u sklopu prvoga R&B Weekend festivala u Zagrebu i uz pokroviteljstvo HGK-a. Tomislava Ravlić, direktorica Sektora trgovine HGK-a, ističe kako akcijom Hrvatski proizvod za hrvatski turizam HGK želi olakšati plasman proizvoda u turizam, dodala je.

Denis Matijević, direktor konzultantske tvrtke Smarter, ističe kako njegovi proizvodi ulaze u domaće hotele te da su svjesni izazova u plasmanu domaćih proizvoda. “Problem su nedostatne količine, nemamo lanac prodaje. Hrvatska je geografski izazovna i logistički je izazov slavonske proizvode kratkog roka trajanja plasirati u Dubrovnik,“ napominje Matijević. "Rješenje je horizontalno povezivanje malih proizvođača te vertikalno s lancem distribucije", smatra Matijević.

Sudionici smatraju i kako bi bilo dobro da ministarstva poljoprivrede, gospodarstva, financija i turizma dogovore način kako ojačati povezivanje proizvođača i osigurati bolju distribuciju njihovih proizvoda. D.Pav.
Najčitanije iz rubrike